ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران هفته پانزدهم لیگ

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران آخرین بازی نیم فصل هفته 15 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر نساجی مازندران

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری

زمان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران 

وضعیت مصدومای پرسپولیس؛ از شیخ دیاباته تا عالیشاه

با توجه به مصدومیت‌های زیادی که واسه شیخ رخ داده است، کادرفنی پرسپولیس نمیخواهد برای برگشت زودهنگام این بازیکن عجله کند و تکلیف بازی کردنش مقابل نساجی هم طی یکی دو روز دیگه معلوم  خواهد شد.

علاوه بر شیخ دیاباته، زانوی امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان هم از معضلات بعدی یحیی‌ست و قراره برای تعیین میزان دوریش از بازیا یه MRI بگیره.

گزینه آخرمون هم عیسی آل کثیر هستش که قراره ازش یه تست آمادگی بگیرن و در صورتی که روی فرم بود، مجوز حضور تو تمرینات گروهی رو بگیره

احتیاط آخر هفته‌ای برای مصدومان پرسپولیس

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان در حالی ادامه دارد که دانیال اسماعیلی فر به جمع مصدومان قدیمی تیمش همچون امید عالیشاه و شیخ دیاباته اضافه شد.

 مدافع پرسپولیس که عملکرد قابل قبولی در دفاع راست این تیم داشت دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد تا فعلا زیر نظر کادر پزشکی بازی کند.

 مصدومان پرسپولیس در حالی امروز هم تمرینات اختصاصی را پشت سر خواهند گذاشت که احتمال حضور آنها در بازی با نساجی مازندران بسیار اندک است.

شیخ دیاباته هر روز درحال بهبود وضعیت مصدومیت خودش است اما همچنان نمی تواند در ترکیب سرخپوشان بازی کند.

عالیشاه نیز با آسیب دیدگی قدیمی اش دست و پنجه نرم می کند و بازی با نساجی حضور نخواهد داشت.

کادر پزشکی پرسپولیس تصمیم دارد روند کامل درمان اسماعیلی فر نیز طی شود تا مشکلی برای دور برگشت نداشته باشد. از این رو مدافع مورد اطمینان گل محمدی هم بخت اندکی برای بازی کردن دارد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13719

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا