اخبار روز

آیا امروز چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس همدان تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس همدان تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امروز مدارس همدان تعطیل است؟

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: همه مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح و بعدازظهر امروز چهارشنبه، به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

کدام مدارس امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟

آیا فردا چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس همدان تعطیل است؟
آیا امروز چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس همدان تعطیل است؟

مهدی جلیلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مقاطع تحصیلی سراسر استان همدان، امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

جلیلی بیان کرد: امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم بر اساس برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات داخلی دانش آموزان نیز به تاریخ دیگری منتقل شده است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

وی اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مدارس و آموزشگاه‌های استان همکاری ویژه در مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پدیده غالب جوی این استان تا پایان هفته جاری ابرناکی، همراه با بارش پراکنده برف و وزش باد ملایم است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=14612

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا