اخبار مهم و فوریاقتصادی

محصولات فردا موتور در طرح سامانه یکپارچه خودرو چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره محصولات فردا موتور در سامانه یکپارچه چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا فردا موتور در سامانه یکپارچه خودرویی می فروشد؟

در حال حاضر شرکت فردا موتور طرحی برای فروش در سامانه یکپارچه خودرو ندارد و تمامی محصولاتش را به صورت حضوری می فروشد.

نحوه ثبت نام محصولات فردا موتورز

ثبت نام در طرح فروش محصولات فردا موتورز به صورت حضوری انجام می‌شود و برعکس دیگر خودروسازان نیازی به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی نیست.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در طرح پیش فروش فردا موتورز با در دست داشتن مدارک لازم به نمایندگی‌ها و عاملیت‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

به دلیل شرایطی که فردا موتورز برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته، نیازی به مدارکی مثل قبض آب و برق و احراز محل سکونت نیست.

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • اصل حواله پرداختی
  • اقرارنامه (در صورتی که شخصی به غیر از مالک پول را واریز کرده باشد)
  • آدرس محل سکونت
  • کد پستی

راه های تماس با شرکت فرداموتورز

فردا موتورز یکی از شرکت‌هایی است که به تازگی وارد صنعت خودروسازی ایران شده و به تولید و مونتاژ خودروهای چینی در داخل کشور مشغول است و محصولاتش را به صورت پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

در حال حاضر پیش فروش اصلی‌ترین روشی است که خودروسازان داخلی برای عرضه محصولاتشان به مشتریان انجام می‌دهند. گروه‌های خودروسازی ایران خودرو و خودروسازی سایپا بعد از اوضاع و شرایط عجیبی که در بازار خودرو شکل گرفت و قیمت‌ها ناگهان چند ده میلیونی افزایش یافتند، فقط از روش پیش فروش استفاده می‌کنند و متقاضیان را از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌کنند.

اما روش قرعه‌کشی در خودروسازان کوچک‌تری مثل کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن و فردا موتورز کاربردی ندارد و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=27072

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا