ورزشیاستقلال

معاوضه کریستوفر کنت با سید حسین حسینی | دروازه بانان استقلال و فولاد جابجا می شوند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره معاوضه کریستوفر کنت با سید حسین حسینی | دروازه بانان استقلال و فولاد جابجا می شوند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

استقلالی ها به دنبال جایگزین سید حسین حسینی

بعد از ناکامی باشگاه استقلال تهران در جذب علیرضا بیرانوند و استوری خداحافظی چند روز پیش سید حسین حسینی، این تیم آبی پوش به دنبال دروازه بان جدید می گردد.

حالا شایعه ای به گوش می رسد که سید حسین حسینی به فولاد می رود و کریستوفر کنت به استقلال خواهد رفت. باید منتظر ماند و دید این معاوضه تا چه حدی درست از آب درمی‌آید؟

دیشب بعد از عقد قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، بلافاصله حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال استعفاد داد تا نقل و انتقالات آبی پوشان فعلا متوقف بماند.

بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین و باورنکردنی رضا درویش به حجت کریمی مدیرعامل مستعفی استقلال

بعد از این اتفاق که قابل پیش بینی بود، باشگاه استقلال گلر خارجی که مد نظر قرار داده بود را به تهران دعوت کرد و برای او دعوتنامه رسمی فرستاد.

استقلال هم اکنون دو دروازه‌بان در اردو دارد. علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر و با حضور گلر خارجی لیست استقلال در خط دروازه پر می‌شود و دیگر بازگشت سیدحسین به استقلال منتفی خواهد شد.

گفته می‌شود دروازه‌بان خارجی که قرار است، استقلال در اختیار بگیرد دروازه‌بان شناخته شده‌ای است.

کریستوفر کنت می تواند به استقلال بیاید؟

 آیا باشگاه فولاد خوزستان رضایت‌نامه دروازه بان اتریشی را برای حضور در استقلال صادر می‌کند؟

 کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی که در لیگ بیست و یکم و بعد از جدایی پیام نیازمند به سپاهان پیوست، در ادامه راهی باشگاه فولاد خوزستان شد و توانست در این تیم نمایش خوبی داشته باشد. اوج کار او در لیگ قهرمانان آسیا بود که توجه تیم‌های عربی را به خود جلب کرد.

پس از این مسابقات بود که قرارداد کنت با فولادی‌ها 2 فصل دیگر تمدید شد تا خیال این باشگاه از ماندن این دروازه‌بان راحت شود.

در حالیکه از استقلال به عنوان مشتری جدی این دروازه‌بان اتریشی نام برده شده است.

پیگیری‌های  نشان می‌دهد که مدیران فولاد  به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این دروازه‌بان اتریشی نیستند مخصوصا اگر پای جواد نکونام وسط باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34138

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا