اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا ادارات مشهد امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات مشهد امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 تعطیل است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام ادارات امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 در مشهد تعطیل است؟

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان کلیه مراکز آموزشی، مهد‌های کودک، باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی در مشهد امروز یکشنبه 15 مرداد 1402 تعطیل خواهند بود.

در جلسه بامداد امروز کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواسته شد تا از تردد‌های غیرضروری در روز یکشنبه ۱۵ مرداد پرهیز کنند.

در این اطلاعیه از عموم مردم خصوصاً افراد مسن و کودکان، مبتلایان به بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و عروقی و نیز مادران باردار درخواست شده است در تردد‌های روزانه از ماسک و عینک مناسب استفاده کنند.

توصیه‌های بهداشتی این است که در زمان بروز پدیده گرد و غبار از فعالیت‌های شدید بدنی مانند ورزش‌های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری شود.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37064

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. استاندار محترم که خودشون تا لنگ ظهر خواب تشریف دارن و جون کارمندا هم براشون مهم نیست! مشهد کشوری جدا از ایرانه

  2. واقعا متاسفم برای همچین تصمیماتی.امروز هوا فوق العاده الودس حتی از روزهای قبلی که گرد و غبارها تازه وارد شهر شده بود خیلی خیلی بدتره.واقعا فک میکنین ماسک جواب همچین حجم الودگی رو میده که برای افراد پرریسکی که شاغلن هم زدید تردد با ماسک!!!!!!!

دکمه بازگشت به بالا