ورزشیاستقلال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فصل 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان

سید حسین حسینی — ابوالفضل جلالی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی —مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس —مهرداد محمدی، آرش رضاوند، کوین یامگا — ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان
ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان

دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۰۰ در روز چهارشنبه اول شهریور به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

پیام نیازمند گلر سپاهان بازی حساس با استقلال تهران را از دست داد / علت چیست؟

تیم فوتبال استقلال در حالی برای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و دیدار برابر سپاهان آماده می‌شود که بدون شک یکی از نگرانی‌های نکونام به خط دفاعی این تیم مربوط می‌شود؛

جایی که بعد از مصدومیت سهرابیان، روزبه چشمی در دیدار برابر ملوان در خط دفاعی استقلال قرار گرفت و این امکان نیز وجود دارد که نکونام با همین سیستم دفاعی و نفرات تیمش را در نصف جهان راهی میدان کند.
با این حال شنیده‌ها تا پیش از این حکایت از آن داشتند که با پارگی ماهیچه دوقلوی آرمین سهرابیان، این مدافع دو سه ماهی دور از میادین به سر برده و به این ترتیب حتی به بازی با پرسپولیس از هفته پنجم رقابت‌ها نیز نرسد.

این در حالی است که طبق شنیده‌ها مصدومیت سهرابیان خیلی هم حاد نبوده و این بازیکن با سپری کردن دوران نقاهت احتمال بسیار زیاد از اواخر شهریورماه به تمرینات گروهی استقلالی‌ها اضافه شده و در صورت صلاحدید نکونام می‌تواند این تیم را در بازی‌های رسمی همراهی کند.

این در شرایطی است که طبق شواهد موجود بسیار بعید است دربی زودتر از روزهای پایانی شهریورماه برگزار شود و این یعنی سهرابیان به احتمال زیاد به این بازی حساس می‌رسد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38699

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا