اخبار مهم و فوریاخبار روز

آیا امروز سه شنبه 21 شهریور مشهد تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز سه شنبه 21 شهریور مشهد 1402 تعطیل است؟ آیا تعطیلی ادارات مراکز آموزشی دانشگاه ها امروز سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ واقعیت و صحت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا ادارات مشهد امروز سه شنبه 21 شهریور به علت آلودگی تعطیل است؟

شیفت عصر مراکز آموزشی مشهد امروز به علت آلودگی تعطیل شد و هنوز تصمیمی برای تعطیلی امروز سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ نگرفته شده است. به محض صادر شدن اطلاعیه مبنی بر تعطیلی امروز، در همین جا به اطلاع شما خواهیم رساند.

امروز دوشنبه 20 شهریور در مشهد تعطیل شد

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: نظر به اعلام وضعیت هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا از صبح امروز در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان براثر گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس ماده ۱ شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ میگردد.

این مقام مسئول توضیح داد: پس از بررسی‌های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی کلیه مراکز آموزشی و نیز فعالیت‌های ورزشی مجموعه‌های ورزشی در مشهد برای امروز عصر مصوب گردید.

دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان، با عنایت به بروز شرایط جوی و در زمان بروز پدیده گرد و غبار توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف تردد‌های غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامد‌های پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

اله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت. اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=41025

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا