ورزشی

نتیجه بازی تیم امید ایران مقابل تایلند امروز در بازی های آسیایی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی امید ایران مقابل تایلند امروز چهارشنبه 5 مهر 14002 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازی های آسیایی هانگژو چین  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی امید ایران برابر تایلند

گل اول ایران به تایلند توسط ارسلان مطهری

امیر ارسلان مطهری با سماجت و پیگیری فوق العاده روی پای دروازبان تایلند رفت و بلاک کردن پاس گلر این تیم گل اول ایران را به ثمر رساند.

گل دوم ایران به تایلند توسط یاسین سلمانی

دقیقه ۸۰ – یاسین سلمانی ( امید ایران ۲-۰ تایلند) : 
تیم ملی ایران روی حرکت خوب مهدی ممی زاده صاحب موقعیت پنالتی شد که یاسین سلمانی با ضربه زمینی و محکم توپ را به گل تبدیل کرد

نتیجه بازی تیم های امید ایران و تایلند در مرحله یک هشتم نهایی

تیم امید ایران موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم امید تایلند را در بازی های آسیایی شکست داد.

امید ایران–امید تایلند – 5 مهر 1402 – ساعت ۱۲:۰۰

ترکیب ایران:
سیدحسین حسینی | سینا شاه عباسی(یاسین سلمانی ’78) |  سیدمجید نصیری | محمد خدابنده لو | امیر جعفری(محمدرضا غبیشاوی’87) | سامان تورانیان | حسین گودرزی |  امید حامدی فر (فردین یوسفی ’46) | محمد عمری(محمدحسین اسلامی’62) | مهدی ممی زاده(آریا برزگر’87) | ارسلان مطهری

سرمربی:رضا عنایتی

لحظات حساس نیمه اول بازی

دقیقه 3: بازیکنان تایلند روی حرکت غافلگیرانه ضربه ای به سمت دروازه ایران شلیک کردند که حسینی با واکنش مناسب توپ را دفع کرد.

*دقیقه 30: چند پاس کوتاه از بازیکنان ایران و در نهایت پاس در عمق مطهری در زاویه بسته به ممی زاده رسید و ضربه این بازیکن توسط گلر تایلند مهار شد

دقیقه 38: استفاده بازیکنان تایلند از فضای پشت مدافعان ایران با شوت مهاجم این تیم همراه شد که توپ وارد دروازه شد اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

*دقیقه 45: بازهم ضد حمله بازیکنان تایلند و در موقعیت تک به تک حسینی توپ را مهار کرد.

لحظات حساس نیمه دوم بازی

دقیقه 49: پاس بلند سیدحسین حسینی مستقیم به پشت مدافعان تایلند ارسال شد و ارسلان مطهری از زاویه بسته و در شرایط تک به تک دروازه تایلند را تهدید کرد که دروازبان این تیم مانع گل شدن توپ شد.

*دقیقه 61 : ضربه آزاد خطرناک بازیکن تایلند در بین راه توسط گودرزی به کرنر فرستاده شد، در ادامه این ضربه کرنر به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 63: بازهم حمله خطرناک تایلند که سینا شاه عباسی پاس کوتاه بازیکن این تیم را برید و مانع خلق موقعیت شد.

*دقیقه 70: پاس های پرتعداد بازیکنان ایران در نهایت با سانتر جعفری همراه شد که ضربه سر اسلامی در آغوش گلر تایلند قرار گرفت.

منبع: ورزش3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42794

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا