اجتماعی و فرهنگی

بیوگرافی کیان پیرفلک کودک 9 ساله شهید شده در حادثه ایذه خوزستان کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی کیان پیرفلک کودک 9 ساله شهید شده در حادثه ایذه خوزستان کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات به شهادت رساندن کیان پیرفلک

تروریست‌هایی که ظاهراً برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کنند و حتی دست به کشتار کودکان می‌زنند، این بار در شهرستان ایذه علاوه بر شهید کردن سایر مردم، یک کودک ۹ ساله به نام «کیان پیرفلک» ۹ ساله را شهید کردند.

همین چند روز قبل بود که تروریستی با حمله به حرم شاه‌چراغ در شیراز باعث شهید کردن تعدادی از مردم شد و در کنار آن «آرشام سرایداران» فرزند علیرضا دانش آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش نیز در میان شهیدان بود.

این تروریست‌ها که از هیچ جنایتی برای به آشوب کشاندن کشور و ایجاد ناامنی در ایران فرو گذار نیستند با این قبیل حملات و جنایت‌ها بیش از پیش ماهیت پلید خود را برای مردم نشان می‌دهند.

آگهی اعلامیه ترحیم کیان پیرفلک

آگهی اعلامیه ترحیم کیان پیرفلک
آگهی اعلامیه ترحیم کیان پیرفلک
دایی کیان ۹ ساله که در حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید گفت: شهادت پسر خواهرم دل همه را به درد آورد و درخواستمان این است قاتلان در کمترین زمان شناسایی و مجازات شوند.

دایی شهید کیان پیرفلک پس از شهادت پسر خواهرش در گفت‌وگویی اظهار داشت: در حال حاضر خانواده به لحاظ روحی وضع مناسبی ندارند، طوری که مادرش نمی تواند صدا کند. کیان 9 ساله بچه بسیارمستعد بود که در مورقع رفتن به منزل دچار حمله تروریستی شد.

وی گفت: انتظار ما از نیروهای امنیتی این است، هرچه زودتر قاتلان را شناسایی و به اشد مجازات برسانند تا مادر، خانواده و ایل دیگری  دچار مصیب نشوند.

دایی شهید کیان پیرفلک با بیان اینکه شهادت کیان دل همه را به در آورد بیان کرد: این حادثه شبیه حادثه شاهچراغ بود./ تسنیم

پدر بزرگ کیان‌پیرفلک: کیان بی‌گناه بود 

پدر بزرگ کیان پیرفلک: کیان بی‌گناه بود/ قانون پیگیر عوامل این حادثه تروریستی باشددر حادثه تروریستی روز گذشته ایذه یک کودک خردسال به نام کیان پیر فلک به شهادت رسید که پدر بزرگ او خواستار پیگیری قانون از عوامل این حادثه تروریستی شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5886

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا