اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز سه شنبه 30 آبان تعطیل است؟ + لیست مدارس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز سه شنبه 30 آبان 1402 تعطیل است؟ | احتمال تعطیلی سی‌ام ۳۰ آبان مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

مدارس ۳ شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح غیرحضوری برگزار می‌شود

ر اساس اعلام فرمانداری شهرستان‌های طرقبه شاندیز، سرخس و صالح آباد مدارس و آموزشگاه‌ها در این مناطق امروز سه شنبه در نوبت صبح تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار سرخس شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: در پی وزش باد شدید و طوفان گردو خاک افزایش میزان ریزگردها در هوا امروز سه شنبه مدارس و دانشگاه‌های سرخس در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

حسن نوری زاده سرعت وزش باد در شهر سرخس را حدود ۷۵ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: این تصمیم شامل همه مدارس و آموزشگاه‌های شهری و روستایی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در مسیر ریلی و جاده‌ای سرخس -مشهد و بالعکس در حال انجام است اما به شهروندان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری جاده‌ای خودداری کنند.

فرماندار سرخس همچنین از آماده‌باش مراکز اورژانس بین راهی در سطح شهرستان مرزی سرخس خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی حول محور گردوغبار و وزش شدید باد در شهرستان گزارش نشده است.

مدارس طرقبه شاندیز غیرحضوری شد

فرماندار طرقبه شاندیز نیز اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان و با عنایت به شرایط اضطراری و آلودگی هوا امروز همه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان افزود: همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز امروز در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی تاکید کرد: عدم حضور افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

آلایندگی شدید هوا در صالح آباد خراسان رضوی

همچنین معاون فرماندار شهرستان مرزی صالح آباد اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان بواسطه آلودگی شدید هوا و وزش باد شدید همه مدارس شهری و روستایی شهرستان امروز سه شنبه در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مجتبی یوسفی افزود: شدت آلودی هوا در سطح این شهرستان بالا است و در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصر امروز سه شنبه، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس و ادارات بندر امام خمینی (ره) خوزستان تعطیل شد

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تعطیل شدن مدارس ‌و ادارات یک شهر استان در روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: در پی بارندگی و آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی (ره) و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی و ادارات در این شهر امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل بارندگی شدید امروز، معابر شهر بندر امام خمینی دچار آبگرفتگی شدیدی شد.

مدارس مشهد امروز سه شنبه 30 آبان تعطیل هستند

محسن داوری، فرماندار مشهد:
🔹امروز سه شنبه 30 آبان، کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی  نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.
🔹فعالیت‌های ورزشی روباز دارای  محدودیت خواهند بود و به مردم توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند.
🔹برای تعطیلی شیفت عصر، امروز تصمیم گیری خواهد شد

 

مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی‌شود. کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود.
صحرایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، گفت: گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا