اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوریبیوگرافی

بیوگرافی نازنین فاطمه عیدیان دختر تاریخ ساز دوومیدانی ایران کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی نازنین فاطمه عیدیان دختر تاریخ ساز دوومیدانی ایران کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نازنین فاطمه عیدیان برنده مدال طلای دوومیدانی مسابقات کویت

نازنین فاطمه عیدیان دونده تیم ملی دوومیدانی نوجوانان دختر ایران با کسب طلای آسیا در ماده ۴۰۰ متر با مانع در کویت، تاریخ ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری باغستان نیوز مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا امروز در کویت ادامه یافت و نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع به نشان طلا رسید.

مدال طلای نازنین عیدیان از این نظر حائز اهمیت است که اولین مدال طلای دوومیدانی دختران در آسیا به شمار می رود. این موفقیت در هیچ رده سنی به دست نیامده بود.

بر این اساس، عیدیان اکنون یک تاریخ ساز است. پیشرفت او طی ۲ سال گذشته و تبدیل شدن از یک استعداد بالقوه به یک ستاره جوان بالفعل و بهبود سریالی رکوردها مقدمه ای بر طلای امروز این دونده بود.

دوومیدانی کار نوجوان امروز در کویت و در رقابت ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۱:۰۱.۴ دقیقه نخستین نفری بود که از خط پایان عبور کرد. این رکورد، به معنای بهبود رکورد ملی نوجوانان ایران نیز هست.

عیدیان محصول تلاش های سپیده توکلی و ایمان روغنی مربیان سازنده دوومیدانی ایران است. او مسیری را طی می کند که در صورت تداوم به میادین بزرگی خواهد رسید.

نازنین خوش آتیه امسال هم در مسابقات آغاز فصل بزرگسالان کشور و هم در جریان مسابقات باشگاه های کشور نمایشی دیدنی داشت

به نظر می رسد او کسی است که رکورد ملی ۴۰۰ متر با مانع را که در اختیار شهلا محمودی است خواهد شکست.

رکورد ملی ۴۰۰ متر مانع زنان ایران با زمان ۵۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه در اختیار محمودی است و نازنین عیدیان با توجه به سن و سال کم، فرصت زیادی برای عبور از این رکورد دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا