اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت بازداشت ‏جابر انصاری سرپرست شرکت عمران پردیس چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت بازداشت ‏جابر انصاری سرپرست شرکت عمران پردیس چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.

دلیل دستگیری جابر انصاری سرپرست مدیرعاملی شرکت عمران پردیس

جابر انصاری سرپرست مدیرعاملی شرکت عمران پردیس بازداشت شد.

با ورود سربازان گمنام امام زمان به موضوع تخلفات مالی و اداری در شرکت عمران‌پردیس جابر انصاری سرپرست مدیرعاملی شرکت عمران پردیس بازداشت و دفتر کار وی مهر و موم شد.
انصاری 6 ماه است که سرپرست شرکت عمران‌پردیس شده است.
از اردیبهشت امسال کارگاههای مسکن مهر پردیس و مسکن ملی این منطقه به رکود ساخت و ساز رفته و بیش از 30 هزار متقاضی در بلاتکلیفی دریافت واحدهای خود به سر می برند.
مسکن مهر پردیس وارد سیزدهمین سال تاسیس خود شده است.

شهر جدید پردیس؛ شهر امید و زندگی

بدون شک پردیس از جمله قطب‌های تازه شکل گرفته کشور در امر توسعه شهرنشینی است. مردمی که در تهران بزرگ در میان انبوهی از مشکلات شهری نظیر آلودگی هوا و ترافیک سنگین زندگی می‌کنند، همواره به دنبال راهی برای خلاص شدن از این گرفتاری‌ها هستند و از این رو، این دسته از این هم‌وطنان ادامه زندگی در مکان‌ها و شهرهای جدید و منطبق با اصول شهرسازی مدرن را با نگاهی خاص دنبال می‌کنند.پردیس از نگاه مردمان پایتخت و به خصوص آن دسته از خانواده‌هایی که به هر دلیل امکان خانه‌دار شدن در تهران را نداشته‌ و یا ندارند، به عنوان گزینه‌ای مهم برای سکونت در نظر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا