اجتماعی و فرهنگی

فوت محمدعلی وطنی مدیر معروف بازارهای پول و سرمایه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره  محمدعلی وطنی مدیر معروف بازارهای پول و سرمایه چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

درگذشت مرحوم محمد علی وطنی

محمدعلی وطنی مدیر خوشنام بازارهای پول و سرمایه صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش باغستان نیوز محمدعلی وطنی از مدیران خوشنام دو حوزه بازار پول و سرمایه کشور هنگام نماز صبح امروز دار فانی را وداع گفت و به دیدار حضرت حق شتافت.

مدیرعامل اسبق بانک ملت و از مدیران خوش‌نام اقتصاد کشور در طول حیات پربرکت خود در کسوت مدیریت و راهبری مجموعه‌های متعدد منشا خدمات ارزشمندی برای بازار سرمایه و اقتصاد کشور بود. درگذشت این مدیر باسابقه موجب تالم و تاثر فراوان اهالی بازار پول و سرمایه کشور شده است.

مرحوم فقید وطنی مدیرعامل اسبق بانک ملت در دوران جنگ تحمیلی و دهه ۷۰ بود و همچنین معاونت بنیاد ۱۵ خرداد در اوایل دهه ۷۰، معاونت ستاد اجرایی امام، قائم مقام بانک صادرات، رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری غدیر، عضو هیات مدیره دارو پخش، عضویت کمیته حسابرسی گروه ارزش آفرینان پاسارگاد و غیره جزو کارنامه درخشان و خدمات ایشان در طول دوره فعالیتشان محسوب می‌شود.

به گفته فعالان قدیمی و جدید بازارسرمایه، خدمات متعدد این مدیر خوشنام کمک‌های ارزنده‌ای به بازار سرمایه و بورس کشور محسوب می‌شود. حمایت وی از جوانان اواسط دهه ۷۰ را باید یکی از صدها خدمات ارزنده و به یاد ماندنی ایشان در طول دوران مسئولیتشان دانست.

این ضایعه دردناک را به خانواده محترم وطنی، فعالان بازار پول و سرمایه کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی می‌طلبیم.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت

در پی درگذشت محمدعلی وطنی از پیشکسوتان نظام بانکی و مدیرعامل اسبق بانک ملت، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت، در پیامی این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و همکاران شبکه بانکی کشور تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک ملت به شرح زیر است:

درگذشت مدیر خوشنام و از پیشکسوتان نظام بانکداری و مدیرعامل اسبق بانک ملت جناب آقای محمدعلی وطنی موجب تالم و تاثر عمیق همکاران نظام بانکی، به ویژه کارکنان بانک ملت شد.

بی شک نام این مدیر خوشنام که در کسوت مدیریت و راهبری مجموعه‌های مختلف منشا خدمات ارزشمندی بوده است، در نظام بانکی و به ویژه بانک ملت و همچنین بازار سرمایه ماندگار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ملت، ضایعه درگذشت این پیشکسوت ارزشمند بانکی را به خانواده آن مرحوم و همکاران نظام بانکی و فعالان بازار سرمایه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

رضا دولت‌آبادی
مدیرعامل بانک ملت

زمان و تاریخ مراسم تشییع و تدفین

مراسم تدفین ایشان روز دوشنبه مورخ ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پررهرو باد. عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی مرد بزرگی بود هنوز باورمان نمیشود همچین فرشته ای از زمین رفت خدا رحمتش کند

دکمه بازگشت به بالا