اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا ادارات تهران امروز چهارشنبه 23 آذر تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات تهران امروز چهارشنبه 23 آذر تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها ۲۳ آذر ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش خود سوال کردید که آیا ادارات تهران امروز تعطیل است یا نه؟ یا پرسشی دیگر مبنی بر اینکه تعطیلی ادارات تهران چهارشنبه امروز صحت دارد یا شایعه است؟ چقدر احتمال دارد امروز ادارات تهران تعطیل است باشد؟ کلا آیا امروز تعطیه؟ تعطیلی سراسری تهران چقدر واقعیت دارد؟ امروز ادارات تهران تعطیل است یا خیر

پاسخ تمامی سوال های خود درباره تعطیلی اداره ها امروز چهارشنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب زیر:

آیا ادارات تهران امروز تعطیل است؟

خیر؛ امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 تمامی ادارات تهران باز است و به هیچ عنوان به خاطر آلودگی هوا تعطیل نیست.

امروز ادارات تهران برای آلودگی هوا تعطیل است؟

تعطیلی امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ شایعه هست و تمامی ارگان ها به فعالیت خودشان طبق ضوابط و شرایط ادامه می دهند.

جواب تمامی سوال های خود درباره تعطیلی احتمالی اداره ها امروز چهارشنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب زیر:

روابط عمومی استانداری تهران در خصوص وضعیت تعطیلی‌ادارات امروز گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط ناسالم برای همه ( 176) قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی‌ادارات استان تهران گرفته نشده است.

شایان ذکر است در پایان جلسه امروز با توجه به ادامه آلودگی هوای تهران تمامی دانشگاهها و مدارس تهران روزهای‌چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر نیز تعطیل اعلام شد.

شایعه تعطیلی‌تهران امروز چهارشنبه ۲۳ آذر

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران امروزچهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده است.

درخواست وزارت بهداشت برای تشکیل جلسه‌ اضطرار آلودگی هوای تهران

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم شرایط پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها تا پنجشنبه ۲۴ آذر ماه و احتمال ورود به شرایط بسیار ناسالم در ایستگاه‌های سنجش، گفت: از مسئولان استان تهران تقاضا داریم تا جلسه‌ شرایط اضطرار آلودگی هوا را تشکیل داده و تصمیمات لازم برای کاهش مواجهه عموم مردم و بخصوص گروه‌های حساس را اتخاذ کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10891

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا