ورزشی

آیا پرسپولیسی شدن مرتضی پور علی گنجی صحت دارد ؟ + عکس

جزییات پرسپولیسی شدن مرتضی پورعلی گنجی

طی چند ماه گذشته بحث پیوستن مرتضی پور علی گنجی به پرسپولیس بار‌ها در مطبوعات و رسانه‌های صوتی و تصویری و فضای مجازی مطرح شده است و این بازیکن هم البته در یک برنامه تلویزیونی از علاقه اش برای سرخپوش شدن خبر داد.

به گزارش باغستان نیوز، در حالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای فصل آینده مذاکره کرده خبر رسیده که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. مرتضی پورعلی گنجی پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

اما مدافع ملی پوش ایران به خاطر مصدومیت از تیم شنژن چین جدا شد و به ایران برگشت تا ادامه درمانش را در ایران دنبال کند. او حتی برای مدتی هم در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا شایعه پرسپولیسی شدنش قوت بگیرد.

اما در حالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای فصل آینده مذاکره کرده خبر رسیده که تاکنون این اتفاق نیفتاده است و سرخ‌ها در انتظار پایان لیگ و البته روشن شدن تصمیم پورعلی گنجی هستند.

مدافع مورد علاقه یحیی تنها در صورتی فصل بعد سرخپوش خواهد شد که هیچ پیشنهاد خارجی قابل توجهی نداشته باشد. موضوعی که البته باعث شده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کمی علیه او موضع بگیرند. با توجه به منتفی شدن بازگشت شجاع خلیل زاده و کنعانی به پرسپولیس شاید پورعلی گنجی تنها گزینه سرخ‌ها برای تقویت خط دفاعی تیم شان باشد.

بیوگرافی مرتضی پور علی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی متولد 30 فروردین 1371 در بابل است.

تحصیلات مرتضی پور علی گنجی

دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی است، در روستای پایین‌ گنج‌ افروز بابل بدنیا آمده و از توپ جمع کنی به سطح اول فوتبال ایران و آسیا رسیده است.

ازدواج مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی 26 ساله می گوید هنوز به ازدواج فکر نمی کند.

شروع فوتبالی مرتضی پورعلی گنجی

در مقطع راهنمایی توسط سرمربی تیم مدرسه به منتخب بابل معرفی می شود که با این تیم قهرمان استان مازندران می شوند و از ۱۲ سالگی تا ۱۴ سالگی عضو تیم جوانان پیکان بابل می شود.

سپس در سال ۱۳۸۶ در تست باشگاه پاس از بین ۲۵ نفر بابلی، قبول می شود و عضو جوانان تیم شده و همزمان توسط دوستی مهر برای تیم ملی جوانان انتخاب می شود، سپس وارد جوانان نفت و بزرگسالان این تیم شد و از سال ۹۳ مدتی در باشگاه تیانجین تدا چین و سپس در حال حاضر در السد قطر و همبازی ژاوی می باشد.

جام جهانی 

مرتضی پورعلی‌گنجی گنجی یکی از نفرات اصلی خط دفاعی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ بود به گونه ای که در بیشتر مسابقات این دیدارها به میدان رفت و همچنین توانست با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند.

وی یکی از نفرات اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود؛ به گونه‌ای که در هر سه مسابقات این دیدار به صورت فیکس به میدان رفت و در این مسابقات بازی‌های بسیار درخشانی از خود ارائه داد و از ستون‌های دفاعی تیم ملی کشورمان ایران در این تورنمنت مهم جهانی بود و پس از انجام بازی‌های درخشان پیشنهادهای زیادی از اروپا به دست وی رسید و بعد از آن به باشگاه اوپن بلژیک رفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در هر شش مسابقه تیم ملی به صورت فیکس به میدان رفت و توانست با تیم ملی به نیمه نهایی راه یابد به طوری که تا قبل از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان ایران هیچ گلی را دریافت نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا