ورزشی

پخش زنده بازی منچسترسیتی و لیورپول امشب پنجشنبه 1 دی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پخش زنده بازی منچسترسیتی و لیورپول جام اتحادیه  امشب پنجشنبه 1 اول دی 1401 به همراه لینک های تماشای آنلاین مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی مقابل لیورپول از آنتن

https://www.anten.ir/program/49107/%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86%DA%86%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%D9%84

تماشای آنلاین بازی لیورپول در برابر منچسترسیتی از آپارات

https://www.aparatsport.com/m/Vqr51fe39DF6E2A

پخش زنده مسابقه لیورپول با منچسترسیتی از آیونت

https://aionet.ir/channel/100347/1010197168

زمان و ساعت بازی منچسترسیتی و لیورپول در دیدار جام اتحادیه

منچستر سیتی در دیدار برابر لیورپول در جام اتحادیه ۱۱ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی در یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف لیورپول خواهد رفت.

سیتی در این بازی حساس ۱۱ بازیکن خود را در اختیار ندارد. بسیاری از بازیکنان سیتی که در جام جهانی شرکت کردند در تعطیلات به سر می‌برند و این باعث شده است تا گواردیولا کار سختی برابر لیورپول داشته باشد.

ادرسون، امریک لاپورت، روبن دیاز، ژائو کانسلو، برناردو سیلوا، جولیان آلوارز، کایل واکر، جان استونز، کالوین فیلیپس، فیل فودن و جک گریلیش ۱۱ بازیکنی هستند که در دیدار برابر لیورپول نمی‌توانند برای سیتی به میدان روند.

مصدومان و محرومان

احتمالاً بسیاری از ستاره‌های دو تیم به‌دلیل حضور در جام‌جهانی و دیر ملحق شدن به اردو غایب خواهند بود. با این حال در منچسترسیتی غیبت خولیان آلوارس به‌دلیل سفر به آرژانتین برای جشن قهرمانی در جام‌جهانی قطعی است. لیورپول هم ابراهیما کوناته که در فینال جام‌جهانی بود را قطعاً در اختیار نخواهد داشت. آرتور، لوئیس دیاس و دیوگو ژوتا هم مصدوم هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

منچسترسیتی: اورتگا، لوئیس، دیاس، لاپورت، گومس، رودری، گوندوغان، محرز، پالمیر، گریلیش و هالند
لیورپول: کِلِهِر، رمزی، فیلیپس، گومز، سیمیکاس، چمبرلین، هندرسون، الیوت، فیرمینو، کاروالیو و نونیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا