گوناگون

علت فوت حجت الاسلام سعید شیری استاد حوزه علمیه ملایر چه بود ؟ + عکس

متاسفانه باخبر شدیم حجت الاسلام سعید شیری ، استاد حوزه علمیه ملایر و کارشناس حوزه مهدویت ، امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با ۲۸ رمضان در پی سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایکنا از همدان، متأسفانه حجت‌الاسلام سعید شیری، استاد حوزه علمیه ملایر و کارشناس حوزه مهدویت،  امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه همزمان با ۲۸ رمضان، ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

این استاد خوش خلق و رسانه‌ای که مخلصانه در مباحث مهدویت و مربوط به امام زمان(ع) در حال جهاد تبیین بود امروز در پی سانحه تصادف و البته مشکوک در مقابل دانشگاه ملایر به دیار حق شتافت.

پایگاه خبری باغستان نیوز ضایعه درگذشت این استاد خبره و مخلص را به خانواده آن مرحوم، جامعه روحانیون، دانشجویان و طلاب وی و هم‌چنین به امام زمان(عج) تسلیت می‌گوید.

سعید شیری استاد و پژوهشگر پرتلاش دکترین مهدویت بود که سال‌ها بود در جهت پاسخگویی به شبهات مهدویت، نقد کتاب، پرسمان مهدویت، راهنمایی طلاب در جهت تدوین پایان نامه‌ها را بر عهده داشت.

زمان برگزاری مراسم تشییع و مراسم یادبود این عالم همدانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم فاضل و جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین شیری را به حضرت ولی عصر(عج)، حوزه‌های علمیه و خانواده مکرمشان تسلیت عرض می‌نماییم.

خداوند این عالم متخلق را با اهل بیت محشور نماید.

مدیریت حوزه علمیه استان همدان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا