ورزشی

آیا عیسی آل کثیر با پرسپولیس قرارداد بست؟ + توافق اولیه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا توافق اولیه عیسی آل کثیر با پرسپولیس قرارداد بست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

توافق اولیه عیسی آل کثیر با پرسپولیس

عیسی آل کثیر با مدیران پرسپولیس به توافق اولیه دست پیدا کردو امروز جلسه ای بین مدیران باشگاه پرسپولیس با عیسی آل کثیر برگزار شد.

همانطور که در جریان هستید باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی در فاز هجومی مواجه شده است. بسیاری تصور می کردند با حضور همزمان شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا، پرسپولیس خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر را خواهد داشت ولی یورگن لوکادیا پیش از دربی تهران، ایران را ترک کرد و از سوی دیگر شیخ دیاباته هم مصدوم شد تا دست یحیی گل محمدی بسته بماند.

یحیی همچنین نشان داده حاضر است حتی بدون مهاجم بازی کند ولی از حامد پاکدل و مهدی عبدی بهره نبرد.

بعد از ترک ایران از سوی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس درخواست کرد هرچه سریعتر عیسی آل کثیر را به خدمت بگیرند و با او قرارداد امضا کنند.

البته عیسی آل کثیر که از لیست نیم فصل اول پرسپولیس به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شد، بعد از رفع مصدومیت با سرخ ها تمرین می کرد و اخبار مختلفی درباره بازگشت دوباره اش به پرسپولیس منتشر شده بود ولی بعد از رفتن یورگن لوکادیا، یحیی گل محمدی فورا از مدیران پرسپولیس خواست با عیسی آل کثیر قرارداد امضا کنند تا او بتواند از این مهاجم کهنه کار بهره ببرد.

در همین راستا ساعت 17 امروز، یعنی عصر یک روز تعطیل عیسی آل کثیر به باشگاه پرسپولیس رفت و پشت درهای بسته با مدیران این باشگاه مذاکره کرد.

گفته می شود عیسی آل کثیر با مدیران پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد او با سرخ پوشان طی روزهای آینده به شکل رسمی امضا خواهد شد تا یحیی گل محمدی بتواند از این بازیکن استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا