ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان هفته 14

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان هفته 14 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر گل گهر سیرجان

ترکیب اصلی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (۴۰- وحدت حنانوف)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

 

پرسپولیس کی بازی داره؟ بازی بعدی پرسپولیس در لیگ چه روزی است؟

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان

تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز شنبه 10 دی 1401 و در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های خود به مصاف گل گهر سیرجان میرود و میهمان این تیم است تا بازی هفته چهاردهم خودش را برگزار کند.

سومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او این دفعه امیدوار است با برتری برابر گل گهر سیرجان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.

ترابی در سیرجان طلسم را می‌شکند؟

آیا مهدی ترابی می‌تواند عصای دست یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس در سیرجان باشد؟

  مهدی ترابی پس از نمایش بسیار خوب در جام جهانی 2022 قطر، در دربی هم نمایش بسیار خوبی داشت و پایه‌گذار هر دو گل تیمش بود و جلوی پیکان هم جزو معدود مهره‌های هجومی خوب پرسپولیس بود اما ترابی لیگ بیست و دوم، یک ایراد بزرگ دارد!

هافبک خلاق قرمزها، در این فصل گلزنی را از یاد برده و روبه‌روی پیکان نیز یک موقعیت بسیار خوب را خراب کرد، ترابی باید نقش مهم‌تری در پرسپولیس پیدا کند و دوباره تبدیل به همان بازیکنی شود که از فواصل دور و نزدیک موفق به گلزنی برای این تیم می‌شد.

 او فعلا با باز کردن دروازه رقبا قهر کرده و این مساله تا امروز به شدت به ضرر پرسپولیس تمام شده است.

با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی اعتقادی به مهدی عبدی و حامد پاکدل- برای حضور در ترکیب اصلی – ندارد، به احتمال زیاد، ترابی به مانند دو بازی قبلی، یکی از نفراتی خواهد بود که نزدیک به دروازه حریف بازی خواهد کرد و با توجه به سابقه گلزنی او به گل گهر، پرسپولیسی‌ها امیدوارند که شنبه، روز شکست طلسم بازیکن تکنیکی‌شان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا