ورزشی

داور بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته 14 کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره داور بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته 14 کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

امیرسامان سلطانی کیست؟

امیرسامان سلطانی یک داور جوان قاضی دیدار حساس گل گهر مقابل پرسپولیس شد.

 اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که قضاوت حساس‌ترین بازی هفته به امیرسامان سلطانی سپرده شده است.

امیرسامان سلطانی که اهل زنجان است، پیش از این یک بار برای پرسپولیسی‌ها سوت زده و در هفته چهارم، بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را قضاوت کرد. دیداری که با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

سلطانی 27ساله، از چند سال پیش در پروژه داوران آینده‌دار فوتبال آسیا زیر نظر ای اف سی حضور داشته و به واسطه تجربیات خوبی که به دست آورده یکی از گزینه‌های حضور در لیست بین المللی داوران ایران بود منتهی نهایتا نتوانست وارد این فهرست شود.

پرسپولیس با چه بازیکنانی با تیم گل گهر بازی می کند؟

حمایت علی خسروی از داور بازی گل گهر و پرسپولیس

علی خسروی عضو کمیته داوران در واکنش به انتخاب این داور جوان به عنوان حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم، اینگونه از سلطانی حمایت کرده است

” او دیدار پرسپولیس و نفت آبادان را خیلی خوب سوت زد تا جایی که یادم است من بازی را در ماشین با موبایلم تماشا کردم و آنقدر از قضاوت او لذت بردم که بعد از بازی با وی تماس گرفتم و به او تبریک گفتم.

در تجارت می‌گویند منفعت آن طرف جرات است، ما باید در داوری همین کار را انجام بدهیم و اگر جرات داشته باشیم شک نکنید که موفق می‌شویم.”

بازی بعدی پرسپولیس در لیگ با چه تیمی است؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13004

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا