ورزشی

نتیجه بازی استقلال تهران و مس رفسنجان روز جمعه 9 دی + خلاصه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی استقلال تهران و مس رفسنجان روز جمعه 9 دی 1401 از هفته 14 لیگ برتر فوتبال ایران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی استقلال تهران و مس رفسنجان

نتیجه بازی استقلال تهران و مس رفسنجان

در چارچوب یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.  

شاگردان محمد ربیعی که در نیمه اول بازی پایاپای با استقلال داشتند، در نیمه دوم کاملا مسلط نشان دادند و در چند صحنه نیز می‌توانستند دروازه آبی‌ها را باز کنند.

با این نتیجه استقلالی‌ها با 27 امتیاز به طور موقت در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و مس رفسنجان نیز با 19 امتیاز موقتا پنجم شد.

تیم داوری: امیر عرب براقی – حسن ظهیری – هادی طوسی

ترکیب دو تیم استقلال‌تهران و مس‌رفسنجان

استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، حسین مرادمند (سیاوش یزدانی 28)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس (امیرعلی صادقی 60)، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده (پیمان بابایی 60)، مهدی قایدی (رضا میرزایی 81) و ارسلان مطهری (آرمان رمضانی 81)

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری (امید لطیفی 83)، حسن جعفری (محمدحسین کریم‌زاده 88)، مهدی ترکمان (میثم تیموری 74)، فراز امامعلی، محسن آذرباد (مهرداد رضایی 75)، شیمبا (محمدمهدی محبی 83)

لحظات حساس بازی در نیمه اول استقلال‌تهران و مس‌رفسنجان

دقیقه 5: پاس عمقی مهدی ترکمان در حالی به پشت مدافعین استقلال ارسال شد که با خروج به موقع حسینی، اجازه خلق موقعیت به فراز امامعلی داده نشد.

در دقیقه 14: ارسال خوب مهدی قایدی روی نقطه پنالتی به زبیر نیک نفس رسید اما با ضربه سر کم دقت این بازیکن، توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: پس از آنکه مهدی مهدی‌پور توپ را به محسن آذرباد لو داد، با حرکت سرعتی این بازیکن به درون محوطه جریمه، مس در آستانه رسیدن به گل قرار گرفت اما ضربه آذرباد به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

* محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و مجبور به ترک زمین شد.

دقیقه 30: حرکت تکنیکی شیمبا داخل محوطه جریمه استقلال با پاس رو به عقب برای فراز امامعلی همراه گردید و ضربه بیرون پا و خطرناک امامعلی از نزدیکی دروازه حسینی راهی اوت شد.

* درگیری کوتاهی بین سیلوا و آذرباد دو بازیکن کم‌حاشیه استقلال و مس رفسنجان رخ داد.

دقیقه 35: نوشی صوفیانی در موقعیت تک به تک توپ را از قایدی گرفت و در ادامه پاس قایدی به شهباززاده رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

* روی صحنه شوت شهباززاده، بازیکنان استقلال معتقدند بودند توپ به دست جفرسون برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند.

دقیقه 2+45: کار تیمی زیبای استقلالی‌ها به زبیر نیک نفس ختم شد اما ضربه این بازیکن با پای غیرتخصصی راه به جایی نبرد.

نیمه اول پس از احتساب سه دقیقه وقت تلف شده به پایان رسید.

* پس از سوت پایان نیمه اول اعضای کادر فنی استقلال و مس رفسنجان با یکدیگر درگیر شدند. همین موضوع باعث تا داور به بهزاد غلامپور کارت قرمز نشان بدهد. در این صحنه ساپینتو نیز کارت زرد گرفت. (جزئیات بیشتر)

لحظات حساس بازی در نیمه دوم استقلال‌تهران و مس‌رفسنجان

* قبل از آغاز نیمه دوم، عرب براقی به محمد ربیعی و خسرو حیدری کارت زرد نشان داد.

دقیقه 56: شوت فراز امامعلی پس از برخورد به داسیلوا تبدیل به کرنر شد.

در دقیقه 58: در حالی که حسین حسینی از دروازه خارج شده بود، شوت خطرناک مهدی حسینی توسط داسیلوا از روی خط دروازه استقلال برگشت داده شد.

دقیقه 63: سانتر دقیق مهدی‌پور به مطهری رسید و پس از ضربه سر این بازیکن توپ به تیر دروازه مس برخورد کرد و در برگشت ضربه سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 66: در موج جدید حملات استقلال مهاجمان این تیم چند شوت زدند که در نهایت ضربه مهدی قایدی به کرنر رفت.

دقیقه 80: پاس رو به عقب فرشید باقری به مهرداد رضایی رسید و شلیک خطرناک این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه 89: حرکت قشنگ محبی درون محوطه جریمه استقلال با سرنگونی این بازیکن و اعلام کرنر همراه شد اما بازیکنان مس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 4+90: فراز امامعلی که در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت در حالی که می‌توانست بازیکن هم‌تیمی خود را صاحب توپ کند اما با ضربه‌ای محکم و بی‌دقت توپ را به بالای دروازه فرستاد.

در نیمه دوم این بازی نیز گلی زده نشد تا حاصل دوئل تفکرات ساپینتو و ربیعی نتیجه‌ای بهتر از تساوی به همراه نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا