اجتماعی و فرهنگی

علت فوت و درگذشت باربارا والترز مجری آمریکایی چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و درگذشت باربارا والترز مجری آمریکایی چه بود؟ + بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت باربارا والترز مجری آمریکایی

باربارا والترز که به‌عنوان اولین مجری زن برنامه «امروز» شبکه ان بی سی آمریکا و اولین مجری زن برنامه خبری شبانه‌روزی روز جمعه در سن 93 سالگی درگذشت

مرگ او توسط شبکه ABC News گزارش شد، جایی که او مجری قدیمی و سازنده برنامه گفتگوی “The View” بود. علت فوت و مرگ او را ذکر نکرده است.

بیوگرافی باربرا جیل والترز

باربرا جیل والترز (به انگلیسی: Barbara Jill Walters) متولد ۱۹۲۹ در ماساچوست، آمریکا، مجری خبر صبح گاهی برنامه today است.

خانم والترز بیش از 50 سال را جلوی دوربین گذراند و تا 84 سالگی به حضور در برنامه «نما» ادامه داد. در مصاحبه‌های انفرادی، او بیشتر به دلیل کنکاش، با اصرار ملایم، در زندگی خصوصی و حالات عاطفی ستاره‌های سینما، سران کشورها و دیگر موضوعات مطرح شناخته می‌شد.

خانم والترز برای اولین بار در برنامه “امروز” در NBC جای خود را نشان داد، جایی که در سال 1964 به طور مرتب جلوی دوربین ظاهر شد. او یک دهه بعد به طور رسمی به عنوان میزبان مشترک معرفی شد. موفقیت او راه را برای مجریان شبکه آینده مانند جین پولی، کیتی کوریک و دایان سایر باز کرد.

زندگینامه باربارا والترز

یکی از دلایلی که باربارا را به فردی مشهور تبدیل کرد مصاحبه‌های عمیقش است.

او مجری خبر صبح گاهی برنامه today شبکه ان بی سی آمریکا بود و در اواخر دههٔ ۷۰ به مجری برنامه خبری شبانگاهی تبدیل شد.

برنامه دیدگاه 

برنامه دیدگاه اولین برنامه‌ای بود که خود باربارا آن را درست کرده بود.

مجله فوربس 

باربارا والترز در سال ۲۰۰۶ از دید مجله فوربس رتبه ۱۸ بیشترین درآمد از برنامههای تلویزیونی آمریکا را از ۱ تا ۲۰ بدست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا