بیوگرافیسریال گیلدخت

بازیگر نقش نصیر در سریال گیل دخت کیست؟ بیوگرافی احمد داوودی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش نصیر در سریال گیل دخت کیست؟ بیوگرافی احمد داوودی هنرپیشه گیلدخت مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش نصیر در سریال گیل دخت چه کسی است؟

احمد داوودی بازیگر نقش‌نصیر در سریال گیلدخت می باشد

فیلم بلند، فیلم کوتاه، نمایش احمد داوودی

آتش باران 1399
الف امنیت 1398
کلاه سبزها 1398
شاخه های شکسته بلوط 1397

بیوگرافی احمد داودی

احمد داوودی از جمله بازیگران با تجربه و ممتاز تئاتر است که در ژانرهای مختلفی به بازیگری پرداخته است و فروردین و اردیبهشت ماه در دو نمایش «اکوان دیو» به کارگردانی عباس عبدالله زاده و «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام به بازی پرداخته است.

سریال گیلدخت + اسامی و تصاویر بازیگران + زمان پخش

فیلم گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی و به کارگردانی مجید اسماعیلی است که اولین قسمت آن روز پنجشنبه 19 آبان 1401 به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و دو روز آخر هفته پخش خواهد شد.

این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیل‌دخت از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و قسمت آخر سریال گیل دخت اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود.

خلاصهٔ داستان گیل دخت

حکایت گلنار و اسماعیل که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

زمان پخش سریال گیلدخت

زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه یک

هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵زمان پخش گیلدخت از شبکه ای فیلم

و ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم (آی فیلم یک قسمت عقب می باشد) و زمان تکرار شبکه آی فیلم ساعت ۱۵ می باشد.زمان تکرار سریال گیلدخت شبکه یک

۲ بامداد، ۹صبح، ۱۵:۱۵ بعد از ظهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا