اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

طرح ناظر یک پلیس امنیت اخلاقی چیست؟ + نحوه اجرای کشف حجاب

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره طرح ناظر یک پلیس امنیت اخلاقی چیست؟ + نحوه اجرای کشف حجاب در طرح ناظر ۱ پلیس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

طرح ناظر یک چگونه انجام می شود؟

مرحله جدید طرح‌ناظر یک و ارسال پیامک کشف حجاب در خودروها توسط پلیس آغاز شده است.

به گزارش باغستان نیوز ، در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دریافت پیامک کشف حجاب در خودرو، پیگیری‌های خبرنگار فارس از یکی از مسوولان ارشد پلیس حاکی از این است که «مرحله جدید طرح‌ناظر یک توسط پلیس در کل کشور شروع شده است».

گفتنی است طرح‌ناظر یک ۱ به موضوع «کشف حجاب» در خودروها پرداخته و به مالکان خودرویی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد پیامکی مبنی بر تذکر به کشف حجاب صورت گرفته ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است که مخاطبان در سایت فارس من با درج پویش های متعددی برخورد با کشف حجاب و بدحجابی را از مسوولان خواستار بودند.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز : 👈
https://eitaa.com/baghestannews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. ساکت بشیم که چیکار کنید؟
    با بی بندوباری، جامعه رو به گند بکشونید؟

    ته ته شعارتون همین بود؟
    آزادی زن یا آزادی دسترسی به زن؟
    آزادی سگ بازی؟
    آزادی اختلاط؟
    آزادی روابط خصوصی؟

    عجب ارزشهای والایی داشتین!

    جامعه رو به دوران جاهلیت بردین، کافی نیست؟
    اون دورانی که فقط کنیزها بی حجاب بودن و بانوان اصیل و عزتمند نه تنها محجبه بودن بلکه سوار کجاوه بودن و روبند داشتن، چون هرکسی لایق دیدار روی اونا نبود…

    مگه شما آریایی نبودین؟
    طرفدار کوروش کبیر نبودین؟
    همون کسی که میگفت ارتفاع پله ها اونقدری زیاد نباشه که زنان آریایی برای تردد نیاز باشه پا رو زیادی بلند کنند تا به پله دوم برسند، مبادا چشم هرزه به بدن زنان بیوفته!

    با یک شعار پوچ، عزت رو ازتون گرفتن، سلامتی و عقل هم خودتون از خودتون دریغ کردین وقتی تو این هوای سرد، حتی دلسوز سلامت خودتون نیستین!

    5
    2
  2. دختراشون با شورت بسکتبال لخت میرفتن و لخت تر هم میرن باشگاه دولتی کدوم حجاب خانما تو خیابون نیمه لخت تو سرمای دی ماه کسی هم بهشون گیر نمیده!!!! تازه بد حجابی دیگه تخلف اجتماعی محسوب نمیشه و در حد یه پیامک ساده.

    2
    3
دکمه بازگشت به بالا