فال

فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی 1401 + دوازدهم ۱۲ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال ابجد روز دوشنبه دوازدهم 12 دی 1401 +  فال ابجد روزانه فردا  ۱۲ دی ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید:

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین فروردین

ب ج آ
اين قصد و نيتی كه داری موجب تشويش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فكرت بيرون كن اگر ديگران با تو موافق نيستند. تو دلتنگی مكن و خويشتندار باش آنان عاقبت پشيمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برايش دلتنگ هستی، به سلامت باز ميگردد. در عبارت کوتاهی مكن و بدان كه خداوند ناظر و حافظ توست اين را بدان كه عاقبت كارها به نفع و دلخواه تو پيش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین اردیبهشت

آ ب ج
به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی بايد شكر خدا را به جا آوری. افرادی هستند كه در عين دوستی، غيبت تو را می‌کنن . از اين افراد دوری كن . برای مقصود و نيتی كه داری بايد تلاش كنی تا به آن برسی. اگر كسی را رنجانده ای بايد از او دلجویی كنی. نيات خير داشته باش و در كارها مردانه پيش برو ، به خداوند توكل كن تا به مرادت برسی.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین خرداد

د ج آ
اين نيت كه كردی خوب نيست. زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است كه دلت يكجا نيست. کاسه چه كنم چه كنم به دستت برای رفع اين حالت به خدا توكل كن. مدتی است كه به كسی دل بسته ای و از خيال او بيرون نمی آیی از او بگذر، خداوند بهتر از آن نصيب تو خواهد كرد . در كارها صبور باش. آينده ی روشنی داری و از همه ی غمها دور ميشوي. اگر قصد سفر يا معامله ای داري انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین تیر

آ ج د
هر نيت و قصدی كه داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملك يا مقامی به دست می‌آوری . كسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حيله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام كاری داری ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین مرداد

د ج د
طالعت روشن است . موفقيت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده . مال يا چيزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد . در كارها به خدا توكل كن و به فكر سود و زيانش نباش . تا چند روز آينده خبر خوشحال كننده ای خواهی شنيد . كارها بر وفق مراد تو پيش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسيد انشاءالله.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین شهریور

ج د ب
در اين زمان طالعت خوب نيست بهتر است از قصد و نيت خود منصرف شوی كسی قصد فريب دادن تو را دارد مراقب باش فريب او را نخوری نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افكار فتنه انگيز دارند اگر كسی نصيحتی به تو كرد آن را بپذير تا صدمه نبينی اگر قصد انجام كاری داری چند روزی صبر كن تا شرايط بهتر شود.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین مهر

ب آ ب
نيتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی اگر بيمار هستی بهبود پيدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خريد وفروش داری ازآن سود خواهی برد اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود خلاصه اينكه هر قصد و نيتی كه داری به آن عمل كن چون طالعت سعد است و همه چيز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال‌ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین آبان

آ آ ج
از خصومت دست بردار اگر قصد انجام كاری ناثواب داری ، يا فكری بد در سر داری از آن دست بردار . از كسی كه چشمانی كبود و رنگی سرخ دارد دوری كن . كسس از تو رنجور شده بايد از او دلجويي كنی . اگر خواسته و آرزويی داری تا ده روز آينده به آن ميرسی . صدمه‌ای متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فكر بد ، پول و در آمد حرام دوری كن . در همه ی كارها به خدا توكل كن.

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین آذر

د آ ب
در اين نيتی كه كرده ای هيچ خيری نيست. از آن چشم پوشی كن اگر رنج و آسيبی به تو رسيده است به خاطر چشم زخم است بايد صبر كنی تا گره ی كارت باز شود. با كسی در اين مورد صحبت نكن و از خصومت بپرهيز. به زودی تغيير محسوسی در زندگيت پديد می‌آید به خداوند توكل كن و منتظر بمان .

فال‌ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین دی

ج د د
با اين قصد و نيتي كه در سر داری ممكن است سلامتت به خطر بيافتد بهتر است آن را از سر بيرون كنی وگرنه صدمه ی سختی خواهی ديد . كسی به تو طعنه ميزند از او دوری كن . اگر در همه ی امور به خدا توكل كنی در كارت گشايش پيدا ميشود وبه مقصود ميرسی .

فال ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین بهمن

آ ‌آ ‌د
روزهای خوبی در پيش داری. نااميد نباش. از كسی جز خدا ياری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشايشی در كارت ايجاد شود. از از افراد بد دوری كن غيبت نكن هدف يا كاری را كه داری دنبال كن تا به توفيق برسی. انشاءالله .

فال‌ابجد دوشنبه 12 دی 1401 برای متولدین اسفند

ب ب ب
نيت خوبی كرده ای طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط می‌رسی . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور. اگر قصد ازدواج و يا معامله ای داری و يا قصد شراكت و سرمايه گذاری داری بخت با تو يار است ، به شرط آنکه خود نيز همت كنی. اگر با كسی در گير هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می يابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا