ورزشی

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نساجی مازندران + تاریخ و روز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نساجی مازندران + تاریخ و روز پرسپولیس کی بازی داره؟ بازی بعدی پرسپولیس چه روزی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

تیم فوتبال پرسپولیس بعداز ظهر روز پنجشنبه 15 دی 1401 ساعت 16:00 ( چهار عصر ) و در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های خود به مصاف نساجی مازندران میرود و میزبان این تیم است تا بازی هفته آخر نیم فصل خودش را برگزار کند.

آیا پرسپولیس می تواند با برد در آخرین بازی نیم فصل خود در برابر نساجی‌مازندران قهرمان نیم فصل بشود یا باید منتظر نتیجه حریفان دیگر تیم ها بماند؟

پرسپولیس با چه ترکیبی در مقابل نساجی مازندران بازی می کند؟

وضعیت کارت های زرد و محرومین پرسپولیس در بازی نساجی

 سینا اسدبیگی یکی از دو گلزن پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان تنها بازیکنی از جمع سرخ پوشان به شمار می رفت که در بازی اخیر دو تیم با کارت زرد روبرو شد تا بدین ترتیب پرسپولیس بدون تلفات برای بازی بعدی آماده شود.

با توجه به این کارت زرد، شاگردان یحیی گل محمدی بدون محروم آماده می شوند تا در هفته پایانی نیم فصل اول در استادیوم آزادی از تیم نساجی مازندران در استادیوم آزادی پذیرایی کنند.

دیدار پرسپولیس و نساجی قرار است پنج شنبه ۱۵ در ۱۴۰۱ در استادیوم آزادی برگزار شود.

مهاجم جدید یحیی آماده دیدار با نساجی مازندران

عیسی آل کثیر مهاجم جدید پرسپولیس به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوسته است و در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی می تواند برابر نساجی مازندران بازی کند.

یحیی گل محمدی در بازی های اخیر تیمش بدون مهاجم و با استفاده از ۶ هافبک بازی کرده است و حالا عیسی آل کثیر را خریده است.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی‌مازندران روز پنج شنبه پانزدهم دی و رأس ساعت ۱۶ درورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا