اجتماعی و فرهنگی

محمد عباس تبار بازیکن تیم شهرداری همدان کیست + علت سرطان گرفتن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت سرطان گرفتن محمد عباس تبار بازیکن تیم شهرداری همدان کیست +  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فوت محمد عباس‌تبار، بازیکن شهرداری همدان

محمد عباس‌تبار، بازیکن شهرداری همدان، پس از چند ماه درگیری با بیماری سرطان، درگذشت.

عباس‌تبار که انگیزه بسیار بالایی برای درمان و بازگشت به مستطیل سبز داشت، پس از گذشت چند ماه و پشت سر گذاشتن مراحل شیمی درمانی خود موفق به شکست دادن این بیماری سخت نشد و ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت.

محمد عباس‌تبار درگذشت
محمد عباس‌تبار درگذشت

این مطلب پایین پیش از فوت آن مرحوم بوده است.

جزییات سرطان گرفتن

محمد عباس تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از “ورزش سه”، پیش از آغاز دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ آزادگان، زمانی که بازیکنان شهرداری برای ثبت عکس تیمی وارد زمین شدند، بنری را در دست داشتند که روی آن، در کنار تصویر محمد عباس تبار نوشته شده بود: «دوستت داریم؛ زود برگرد.»

محمد عباس تبار، بازیکن جوان تیم شهرداری همدان، این روزها با سرطان مری مبارزه می‌کند. او که مدت زیادی نیست از بیماری خود با خبر شده، در حال حاضر جلسات شیمی درمانی خود را دنبال می‌کند تا پس از آن زیر تیغ جراحان برود.

خبرنگار “ورزش سه” امروز در تماسی با این بازیکن، از او درباره شرایطش سوال کرد و عباس تبار که با روحیه‌ای بسیار بالا، روند درمان خود را دنبال می‌کند، با انرژی به سوالات پاسخ داد و از هم‌تیمی‌هایش و همچنین مسئولان باشگاه شهرداری همدان تشکر کرد.

عباس تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.

این بازیکن سپس درباره شرایط روحی خود صحبت کرد و گفت: از لحاظ جسمی خیلی ضعیف شده‌ام و شاید به سختی بتوانم یک لیوان آب بخورم اما از نظر روحی شرایط خوبی دارم. از نظر خودم چیز خاصی نیست و اگر حال خوبی هم ندارم، به خاطر داروهای شیمی درمانی است. این هم یک بیماری است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و برای من هم پیش آمده است. بسیاری سخت می‌گیرند اما چیز سختی نیست و انشاالله درست می‌شود.

او درباره حمایت بازیکنان شهرداری همدان در‌ بازی روز گذشته برابر سایپا بیان کرد: وقتی عکس‌ها و مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان تیم را دیدم، واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. نمی‌دانم چه بگویم.

منبع: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا