ورزشی

علت اخراج مهدی ترابی در بازی نساجی چه بود ؟ + فیلم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت اخراج مهدی ترابی در بازی نساجی مازندران به همراه عکس و فیلم دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل کارت قرمز گرفتن مهدی ترابی در بازی نساجی مازندران

 فوتبال پرسپولیس امشب در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 5 بر یک مقابل نساجی به برتری رسید که در دقیقه 58 بازی، مهدی ترابی با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

علی صفایی، داور این مسابقه در خصوص اینکه آیا مهدی‌ترابی حرف زشتی زد که از زمین اخراج شد، توضیح داد: بله قطعا حرف زشتی زد و به همین دلیل او را اخراج کردم.

علی صفایی، داور قمی مسابقه در دقیقه ۶۰ بخاطر اعلام حسین زمانی، داور چهارم در هدست، بازی که در زمین پرسپولیس در جریان بود را متوقف کرد و به سمت زمین نساجی و جایی که مهدی ترابی و سید احمد موسوی، بازیکنان دو تیم در آنجا حضور داشتند، رفت و هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.

در شرایطی که بازی در زمین پرسپولیس بود، یک اظهار نظر غیرفوتبالی و بی‌موقع از سید احمد موسوی خطاب به مهدی ترابی موجب شد تا این بازیکن ملی‌پوش نسبت به مدافع راست نساجی واکنش نشان دهد و درگیری لفظی جدی بین طرفین شکل بگیرد که این صحنه از دید حسین زمانی، داور چهارم دور نماند و او با اعلام این مجادله بین بازیکنان به علی صفایی، از داور خواست به هر دو نفر اخطار دهد.

فیلم لحظه اخراج مهدی ترابی در بازی نساجی

مهدی‌ترابی در دقیقه 60 بازی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد

حاشیه قبل و بعد از اخراج مهدی ترابی

واکنش صفایی به صحنه جنجالی اخراج مهدی‌ترابی

صفایی: من شنیدم ترابی چه گفت

ترابی: فوتبال است از این اتفاق‌ها می‌افتد

فرشاد فرجی: تا به حال ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بودم

 من پشت دروازه بودم اما تا به حال مهدی‌ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بودم. شاید بی‌احترامی صورت گرفته اما اطلاع دقیقی نداریم. قطعا به مهدی ترابی بی احترامی شده که اینقدر عصبانی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا