اخبار روز

علت فوت حجت الاسلام جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت حجت الاسلام جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی، مبلغ با سابقه و مدرس حوزه و دانشگاه در چهارمحال‌و‌بختیاری پس از تحمل رنج بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی، مبلغ باسابقه و مدرس حوزه و دانشگاه در استان پس از تحمل رنج بیماری، امروز ۱۷ دی‌ماه دار فانی را وداع گفت.

این روحانی فعال فرهنگی تمام عمر خود را در سنگر حوزه و دانشگاه، صرف ترویج و معرفی آموزه‌های درخشان دینی و قرآنی کرده است. برای آشنایی بیشتر با شخصیت و خدمات حجت‌الاسلام محمدیوسفی گفت‌وگویی با یکی از همکارانش انجام شده است که در ادامه می‌آید.

خصوصیات رفتاری و اخلاقی مرحوم حجت الاسلام جهانبخش محمدیوسفی وردنجانی

حجت‌الاسلام سیدمسعود حسینی، عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان با اشاره به اینکه مرحوم شیخ جهانبخش محمدیوسفی مسئولیت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فارسان را برعهده داشت، اظهار کرد: این روحانی بیش از ۳۰ سال سابقه تبلیغ در استان را داشت و در مراکزی چون دفتر امام‌جمعه ستاد اقامه نماز، شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت مؤثری را داشت.

حسینی ادامه داد: وی همچنین به‌عنوان یک روحانی فاضل و دغدغه‌مند قرآنی شناخته می‌شد و در جلسات قرآنی و محافل و برنامه‌های مردمی در هیئات و مساجد همواره حضور فعال داشت و به‌عنوان روحانی فعال در برپایی نمازهای جماعت و منبر و روضه فعالیت می‌کرد.

زمان و مکان و تاریخ و ساعت تشییع و تدفین

یادآور می‌شود، مراسم خاکسپاری این روحانی فعال استان فردا یکشنبه ۱۸ دی ‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در محل گلزار شهرک چوبین در شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا