ورزشی

ترکیب اصلی استقلال در جام حذفی با تراکتور 22 دی 1401

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی استقلال در جام حذفی با تراکتور در روز پنجشنبه 22 دی 1401 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی استقلال با تراکتور در جام حذفی

 

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

 

استقلال‌تهران با چه ترکیبی مقابل تراکتور بازی می کند؟

با مصدومیت عارف غلامی و مرادمند، تیم آبی پوش تهرانی چاره‌ای جز استفاده همزمان از رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی ندارند. دو مدافع بلند قامت استقلال احتمالا روز پنجشنبه برای استقلال به میدان خواهند رفت.

ساپینتو می تواند از چند طرح و نقشه برای سمت راست و چپ تیمش استفاده کند. با این حال، تصور می شود که صالح حردانی  در سمت راست خط دفاعی به میدان برود و سلمانی نیز همچون گذشته، مدافع چپ آبی‌ها باشد.

روزبه چشمی که این روزها به مهره‌ای مهم در خط میانی تیمش تبدیل شده است، در کنار مهدی مهدی‌پور جنگ سختی در مرکز میدان با هافبک‌های تراکتور خواهد داشت. سعید مهری نیز پس از بازگشت از محرومیت، جلوتر از این نفرات بازی می‌کند.

کوین یامگا که آخرین گل استقلال را در آبادان به ثمر رسانده، نسبت به بازی با مس رفسنجان، یک خط جلوتر آمده و در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. مهدی قایدی نیز که در پی شکستن طلسم ناکامی‌هایش است، در سمت دیگر خط حمله انجام وظیفه می‌کند.

احتمال می‌رود که ساپینتو تصمیم به تغییرات در نوک خط حمله تیمش بگیرد و محمد محبی به عنوان مهاجم برای استقلال بازی کند تا ارسلان مطهری پس از چند دیدار، نیمکت‌نشین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا