اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی ۲۱ در ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا چهارشنبه ۲۱ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان مرکزی

 روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی شهرستان‌های اراک، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح برای امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، بر اساس هماهنگی به عمل آمده با ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما، فردا چهارشنبه بیست و یکم دی‌ماه مدارس دوره ابتدایی در شهرستان‌های اراک، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری می‌کنند.

همچنین مدارس شهرستان خمین نیز در همه دوره‌های تحصیلی به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را انجام خواهند داد.

فعالیت مدارس ابتدایی در سایر نقاط استان بر اساس روال گذشته به صورت حضوری، با تأخیر و ساعت ۹ صبح آغاز و در مدارس متوسطه نیز امتحانات طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم در تمامی نقاط استان مرکزی طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان در پی بارش برف و باران

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر، آموزش حضوری در مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان رفسنجان تعطیل و آموزش از طریق فضای پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان رابر به علت سردی هوا و یخ زدگی سطح معابر خبر داد و افزود: مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان نیز با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس مدارس دهستان سیرچ از توابع منطقه شهداد بیان کرد: مدارس منطقه شهدا نیز با توجه به سردی هوا و آبگرفتگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با دو ساعت تأخیر به فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

باهری از تعطیلی مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در فیض آباد راور و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه بخش کوهساران راور و مدارس دوره ابتدایی روستاهای خورند بغیجان و ریحان از توابع شهرستان راور خبر داد.

وی از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مس سرچشمه با توجه به برودت هوا با آبگرفتگی معابر خبر داد و افزود: آموزش در این مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

باهری گفت: آموزش حضوری در مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه نوق نیز امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دهبکری و ابارق از توابع شهرستان بم نیز تعطیل و آموزش از طریق غیر حضوری پیگیری می‌شود.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان زرند از تعطیلی و آموزش حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مدارس متوسطه دوم در برخی از مناطق امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

بارندگی مدارس شهرستان زابل را به تعطیلی کشاند

مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.

مجید محبی شامگاه سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس درخواست فرماندار شهرستان زابل مدارس این منطقه به صورت غیر حضوری است.

به علت برودت هوا و یخبندان مدارس ابتدایی پردیس غیر حضوری است

با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان پردیس در مقطع ابتدایی در نوبت صبح ، روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.

سرما برخی مدارس استان سمنان را تعطیل کرد

آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و میامی را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آموزش و پرورش استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با کاهش محسوس دمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و میامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تعطیل است.

با توجه به برودت هوا و افت شدید دما در روزهای پایانی هفته، به منظور مدیریت مصرف سوخت و حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس مقطع ابتدایی این دو شهرستان در روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه تعطیل است.

بر اساس مصوبه جلسه اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان هم ساعت کار ادارات این استان در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به ساعت ۱۲ کاهش یافت و پنجشنبه هم تعطیل شد.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:به دلیل سرمای شدید و یخ زدگی معابر مدارس مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان های ازنا، روستاها و مرکز بخش‌های شهرستان الیگودرز و بخش پاپی چهارشنبه مجازی است.

به گزارش ایرنا رضا عزتی سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: به استناد گزارش اداره کل هواشناسی و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر سرمای شدید و یخ زدگی معابر در برخی از شهرستان‌های استان، مدارس مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان های ازنا، روستاها و مرکز بخش‌های شهرستان الیگودرز و بخش پاپی در شهرستان خرم آباد امروز چهارشنبه ۲۱ دی تعطیل و آموزش در بستر سامانه شاد انجام می‌ شود.

وی اظهار داشت:برنامه امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم بر اساس برنامه زمان بندی قبلی و راس ساعت مقرر برگزار می‌ شود.

عزتی ادامه داد:همچنین فعالیت ادارات دولتی و بانک ها در شهرستان ازنا با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس استان اصفهان امروز چهارشنبه 21 دی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:  براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان،، دستگاه های اجرایی، ،بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی  تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش شامگاه سه شنبه افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است.
وی اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات داخلی مدارس و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم لغو اما امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی، مکلف شدند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی

🔻 با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

🔻ضمنا با توجه به برگزاری جشن شکوفایی (تکلیف) دانش آموزان دختران استان، فعالیت آموزشی پایه های سوم ابتدایی دختر مدارس شرکت کننده در جشن مذکور با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و تمهیدات لازم جهت انتقال دانش آموزان از مدرسه به محل برگزاری جشن های شکوفایی توسط مدیران محترم مدارس اتخاذ گردیده است.

🔻بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی و هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید و امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

مدارس سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد امروز 21 دی تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در روز چهارشنبه خبر داد.

سید ولی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده در سطح ستاد مدیریت بحران استان، مدارس شهرستان‌های بویراحمد. دنا، مارگون و شهر لوداب روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تعطیل و غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه یخبندان، مسدود شدن مسیرهای روستایی و برودت هوا عامل تصمیم به تعطیلی و غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان‌های سردسیری است، اظهار کرد: امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم در ساعت مشخص شده برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت ادارات نیز با دو ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

مدارس برخی از بخش‌های استان قم تعطیل و یا با تاخیر آغاز می شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از مجازی شدن و همچنین شروع با تاخیر فعالیت آموزشی مدارس برخی از بخش‌های استان قم خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت مراکز آموزشی استان قم در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر در بخش‌هایی از استان قم، مدارس روستای وشنوه امروز چهارشنبه غیر حضوری و مدارس فردو و کهک با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح و به صورت حضوری دایر خواهند بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم بیان داشت: فعالیت مدارس روستای وشنوه نیز امروز به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های مجازی پیگیری خواهد شد.

رضایی افزود: مدارس در شهر کهک، بخش فردو و تمامی روستاهای بالادست شهر کهک با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را به شیوه حضوری آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مدارس روستاهای پایین دست شهر کهک نیز مطابق روال معمول و به شیوه حضوری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم همچنین عنوان داشت: مدارس بخش قاهان در جعفریه نیز به دلیل برودت و سردی و یخبندان در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود.

مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 21 دی تعطیل شد

طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) بخاطر سرمای هوا تعطیل است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا و بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهد بود.

همچنین اعلام شده است بانک‌ها با ۲ ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند داد.

مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آموزشی همه مدارس به استثنای دانش ‌آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود اما براساس تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدارس استان همدان روز چهارشنبه 21 دی تعطیل شد

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: همه مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح و بعدازظهر امروز چهارشنبه، به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

مهدی جلیلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مقاطع تحصیلی سراسر استان همدان، امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

جلیلی بیان کرد: امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم بر اساس برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات داخلی دانش آموزان نیز به تاریخ دیگری منتقل شده است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

تعطیلی مدارس البرز امروز چهارشنبه 21 دی

با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. / ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز امروز تعطیل خواهد بود.

قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های گیلان برای امروز و پس امروز

ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان:
🔹فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

🔹امتحانات پایه‌های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم که به صورت سراسری است به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه تعطیل یا مجازی شدند

🔹مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
🔹به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی،کودکستان و مهدهای کودک در شبکه شاد و غیر حضوری و امتحانات داخلی مقاطع متوسطه به جز امتحانات نهایی لغو شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی فیروزکوه امروز چهارشنبه 21 دی

به علت برودت هوا و یخبندان مدارس ابتدایی فیروزکوه غیرحضوری شد

کلیه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه روز چهارشنبه ۲۱دی ماه غیرحضوری و در بستر مجازی برگزار می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل

 رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بارش برف و برودت هوا برای سومین روز متوالی مدارس اردبیل را در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل تعطیل کرد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا برای سومین روز متوالی مدارس اردبیل را در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل تعطیل کرد.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد، گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

مراکز آموزشی گلستان به مدت ۳ روز تعطیل شدند

با ورود سامانه سرد و بارشی و برودت هوا در گلستان دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی به مدت سه روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

بنابراین مدارس استان گلستان امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیرحضوری هستند.

تعویق امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که امتحانات نهایی دانش آموزان استان در مهلت مقرر برگزار می شود، گفت: امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نظری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به مصوبه استانداری گلستان مبنی بر تعطیلی مدارس به مدت سه روز، آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: امتحانات نهایی پایه نهم بزرگسالان و پایه دوازدهم در رأس ساعت مقرر برگزار شده و به دانش آموزان توصیه می‌شود که نیم ساعت زودتر در جلسه امتحان حاضر شوند.

وی بیان کرد: امتحانات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که طی این سه روز مقرر بود برگزار شود، به بعد از پایان امتحانات این ترم واگذار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫285 دیدگاه ها

  1. بچه مطالعات رو دادم بچه ها همه از من تقلب خواستند من سریعا به معاون گزارش‌ دادم ورقه ی دوتاشون رو خط کشید روش من فک کنم ۱۹/۲۵ بشم چند تا جا رو روش موندم

    1. اینقدر بدم میاد از اینا که تقلب و لو میدن ایش

    2. داداش فک کنم اول یا دومی نه؟چون خیلی اخلاق بچه گونه ای داری ما به هفت میز عقب تر تقلب می‌رسونیم
      از این بچه ها آنقدر بدم میاد
      برات آرزو میکنم امتحان بعدی تو ۲ شب😂😂

  2. اوکی ولی من هیچی درس نخوندم و الان میخوام برم امتحان فارسی بدم
    زیباست نه ؟

    1. داش تو چه مدرسه ای هستی؟احساس میکنم هم مدرسه ایم رفتم امتحان فارسی دادم

  3. ساعت ۳و نیم نصف شب به لطف آقای نوری و تفکرات نقادانه شون نشستم مثل سگ از سرما میلرزم و درس میخونم💔💔😕🤏

  4. خاک تو سرتون الان بریم مریض شیم شما بجای ما امتحان میدین مدارس که عالی نیستن تجهیزات گرمایشیشون فوق العاده نیست که .

  5. باغستان چرا این همه زحمت میکشی بنوس همه همه مدارش دنیا جز تهران تعطیل شد 😔💔💔💔💔💔💔💔💔

    15
    1. 🔴 #فوری مدارس استان تهران فردا تعطیل نیست

      🔹صداوسیما : با توجه به وضعیت هوا و طبق دستور استاندار محترم تهران فردا (چهارشنبه) کلیه ادارات و مراکز آموزشی در تهران دایر میباشد

      3
      8
  6. لطفا تعطیل کنید
    😢
    الان قدر آلودگی رو میدونید که خیلی سریع و قاطع تعطیل میکرد.

  7. فکر نمیکنم نقاشی جرم باشه یا برای کسی افت داشته باشه ..
    فکر نمیکردم هنوز همیچین آدمای مریضی هم باشن :/

دکمه بازگشت به بالا