اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی ۲۱ در ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا چهارشنبه ۲۱ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان مرکزی

 روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی شهرستان‌های اراک، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح برای امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، بر اساس هماهنگی به عمل آمده با ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما، فردا چهارشنبه بیست و یکم دی‌ماه مدارس دوره ابتدایی در شهرستان‌های اراک، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری می‌کنند.

همچنین مدارس شهرستان خمین نیز در همه دوره‌های تحصیلی به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را انجام خواهند داد.

فعالیت مدارس ابتدایی در سایر نقاط استان بر اساس روال گذشته به صورت حضوری، با تأخیر و ساعت ۹ صبح آغاز و در مدارس متوسطه نیز امتحانات طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم در تمامی نقاط استان مرکزی طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان در پی بارش برف و باران

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر، آموزش حضوری در مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان رفسنجان تعطیل و آموزش از طریق فضای پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان رابر به علت سردی هوا و یخ زدگی سطح معابر خبر داد و افزود: مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان نیز با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس مدارس دهستان سیرچ از توابع منطقه شهداد بیان کرد: مدارس منطقه شهدا نیز با توجه به سردی هوا و آبگرفتگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با دو ساعت تأخیر به فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

باهری از تعطیلی مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در فیض آباد راور و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه بخش کوهساران راور و مدارس دوره ابتدایی روستاهای خورند بغیجان و ریحان از توابع شهرستان راور خبر داد.

وی از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مس سرچشمه با توجه به برودت هوا با آبگرفتگی معابر خبر داد و افزود: آموزش در این مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

باهری گفت: آموزش حضوری در مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه نوق نیز امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دهبکری و ابارق از توابع شهرستان بم نیز تعطیل و آموزش از طریق غیر حضوری پیگیری می‌شود.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان زرند از تعطیلی و آموزش حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مدارس متوسطه دوم در برخی از مناطق امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

بارندگی مدارس شهرستان زابل را به تعطیلی کشاند

مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.

مجید محبی شامگاه سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس درخواست فرماندار شهرستان زابل مدارس این منطقه به صورت غیر حضوری است.

به علت برودت هوا و یخبندان مدارس ابتدایی پردیس غیر حضوری است

با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان پردیس در مقطع ابتدایی در نوبت صبح ، روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.

سرما برخی مدارس استان سمنان را تعطیل کرد

آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و میامی را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آموزش و پرورش استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با کاهش محسوس دمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و میامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تعطیل است.

با توجه به برودت هوا و افت شدید دما در روزهای پایانی هفته، به منظور مدیریت مصرف سوخت و حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس مقطع ابتدایی این دو شهرستان در روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه تعطیل است.

بر اساس مصوبه جلسه اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان هم ساعت کار ادارات این استان در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به ساعت ۱۲ کاهش یافت و پنجشنبه هم تعطیل شد.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:به دلیل سرمای شدید و یخ زدگی معابر مدارس مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان های ازنا، روستاها و مرکز بخش‌های شهرستان الیگودرز و بخش پاپی چهارشنبه مجازی است.

به گزارش ایرنا رضا عزتی سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: به استناد گزارش اداره کل هواشناسی و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر سرمای شدید و یخ زدگی معابر در برخی از شهرستان‌های استان، مدارس مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان های ازنا، روستاها و مرکز بخش‌های شهرستان الیگودرز و بخش پاپی در شهرستان خرم آباد امروز چهارشنبه ۲۱ دی تعطیل و آموزش در بستر سامانه شاد انجام می‌ شود.

وی اظهار داشت:برنامه امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم بر اساس برنامه زمان بندی قبلی و راس ساعت مقرر برگزار می‌ شود.

عزتی ادامه داد:همچنین فعالیت ادارات دولتی و بانک ها در شهرستان ازنا با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس استان اصفهان امروز چهارشنبه 21 دی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:  براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان،، دستگاه های اجرایی، ،بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی  تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش شامگاه سه شنبه افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است.
وی اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات داخلی مدارس و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم لغو اما امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی، مکلف شدند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی

🔻 با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

🔻ضمنا با توجه به برگزاری جشن شکوفایی (تکلیف) دانش آموزان دختران استان، فعالیت آموزشی پایه های سوم ابتدایی دختر مدارس شرکت کننده در جشن مذکور با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و تمهیدات لازم جهت انتقال دانش آموزان از مدرسه به محل برگزاری جشن های شکوفایی توسط مدیران محترم مدارس اتخاذ گردیده است.

🔻بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی و هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید و امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

مدارس سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد امروز 21 دی تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در روز چهارشنبه خبر داد.

سید ولی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده در سطح ستاد مدیریت بحران استان، مدارس شهرستان‌های بویراحمد. دنا، مارگون و شهر لوداب روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تعطیل و غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه یخبندان، مسدود شدن مسیرهای روستایی و برودت هوا عامل تصمیم به تعطیلی و غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان‌های سردسیری است، اظهار کرد: امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم در ساعت مشخص شده برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت ادارات نیز با دو ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

مدارس برخی از بخش‌های استان قم تعطیل و یا با تاخیر آغاز می شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از مجازی شدن و همچنین شروع با تاخیر فعالیت آموزشی مدارس برخی از بخش‌های استان قم خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت مراکز آموزشی استان قم در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر در بخش‌هایی از استان قم، مدارس روستای وشنوه امروز چهارشنبه غیر حضوری و مدارس فردو و کهک با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح و به صورت حضوری دایر خواهند بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم بیان داشت: فعالیت مدارس روستای وشنوه نیز امروز به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های مجازی پیگیری خواهد شد.

رضایی افزود: مدارس در شهر کهک، بخش فردو و تمامی روستاهای بالادست شهر کهک با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را به شیوه حضوری آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مدارس روستاهای پایین دست شهر کهک نیز مطابق روال معمول و به شیوه حضوری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم همچنین عنوان داشت: مدارس بخش قاهان در جعفریه نیز به دلیل برودت و سردی و یخبندان در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود.

مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 21 دی تعطیل شد

طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) بخاطر سرمای هوا تعطیل است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا و بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهد بود.

همچنین اعلام شده است بانک‌ها با ۲ ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند داد.

مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آموزشی همه مدارس به استثنای دانش ‌آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود اما براساس تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدارس استان همدان روز چهارشنبه 21 دی تعطیل شد

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: همه مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح و بعدازظهر امروز چهارشنبه، به دلیل بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

مهدی جلیلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مقاطع تحصیلی سراسر استان همدان، امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

جلیلی بیان کرد: امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم بر اساس برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحانات داخلی دانش آموزان نیز به تاریخ دیگری منتقل شده است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

تعطیلی مدارس البرز امروز چهارشنبه 21 دی

با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. / ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز امروز تعطیل خواهد بود.

قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های گیلان برای امروز و پس امروز

ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان:
🔹فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

🔹امتحانات پایه‌های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم که به صورت سراسری است به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه تعطیل یا مجازی شدند

🔹مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
🔹به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی،کودکستان و مهدهای کودک در شبکه شاد و غیر حضوری و امتحانات داخلی مقاطع متوسطه به جز امتحانات نهایی لغو شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی فیروزکوه امروز چهارشنبه 21 دی

به علت برودت هوا و یخبندان مدارس ابتدایی فیروزکوه غیرحضوری شد

کلیه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه روز چهارشنبه ۲۱دی ماه غیرحضوری و در بستر مجازی برگزار می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل

 رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بارش برف و برودت هوا برای سومین روز متوالی مدارس اردبیل را در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل تعطیل کرد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا برای سومین روز متوالی مدارس اردبیل را در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل تعطیل کرد.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد، گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

مراکز آموزشی گلستان به مدت ۳ روز تعطیل شدند

با ورود سامانه سرد و بارشی و برودت هوا در گلستان دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی به مدت سه روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

بنابراین مدارس استان گلستان امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیرحضوری هستند.

تعویق امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که امتحانات نهایی دانش آموزان استان در مهلت مقرر برگزار می شود، گفت: امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نظری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به مصوبه استانداری گلستان مبنی بر تعطیلی مدارس به مدت سه روز، آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: امتحانات نهایی پایه نهم بزرگسالان و پایه دوازدهم در رأس ساعت مقرر برگزار شده و به دانش آموزان توصیه می‌شود که نیم ساعت زودتر در جلسه امتحان حاضر شوند.

وی بیان کرد: امتحانات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که طی این سه روز مقرر بود برگزار شود، به بعد از پایان امتحانات این ترم واگذار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫285 دیدگاه ها

  1. دوستان ساعت ۱۰ یا ۱۰ و ۵ برای تهران نو میگن فکر کنم صب باشه اگه صب باشه که ما اون موقع تو مدرسه ایم

  2. شهرهایی که تا این لحظه مدارس‌شان چهارشنبه 21 دی مجازی شد

    🔹️ استان کردستان: مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته تعطیل شد.
    🔹️ استان خراسان رضوی: مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع تا پایان هفته تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
    🔹️ استان خراسان جنوبی: ارائه تمام خدمات آموزشی و تربیتی مدارس خراسان جنوبی در روزهای 21 و 22 دی‌ماه غیرحضوری شد.
    🔹️ استان آذربایجان غربی: آموزش درمدارس استان چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.
    🔹️ استان آذربایجان غربی: مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.
    🔹️ استان گلستان: مراکز آموزشی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از فردا به مدت 3 روز تعطیل خواهند بود.
    🔹️ استان زنجان: فردا چهارشنبه 21 دی‌ماه همه مدارس مقطع ابتدایی در استان زنجان شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.
    🔹️ استان اردبیل: در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری خواهد بود.
    🔹️ استان چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی،کودکستان و مهدهای کودک در استان در شبکه شاد و غیر حضوری خواهد بود و امتحانات داخلی مقاطع متوسطه به جز امتحانات نهایی لغو شد.

    🔹 استان اصفهان: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان،، دستگاه های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی تعطیل شدند.

    2
    6
  3. اه چرا زود اعلام نمیکنه تهران رو من خیلی خوابم میاد نمی‌دونم اگه تعطیل نیست بگیرم بخوابم هی حرص میده مارو😂

  4. (صلح شد تیارا) بپا از رو موتور نیافتی پایین گردن نمی گیرم

    1. ای خدا چقدر این پسرا بی شعور و نفهم هستن کاش توی دنیا هیچ پسری وجود نداشت

      1
      1
  5. بعدشم شما اول شروع کردی نه من صلح کن اگه دوست داری چون دیگه دوست ندارم جواب تورو بدم فیشششار

    1. خدا گفت دهنت رو ببند کف شور جهنم گفت یه بار دیگه حرف بزنی یه ثانیه ای اونجاست گفت بخوای هم نمیتونی حرف بزنی

  6. وصیت نامه من ( اول به صلح شد تیارا نوشتن رو یاد بدید) که به جهنم نگه جنم 😂😂😂

    1. بدبخت فشاری الان توی یک بعد دیگه هستم توی بزرگ ترین جشن هستم نمیتونم درست و حسابی جوابت رو بدم داری فشار های آخر عمرت رو میخوری کف شور جهنم چون به جشن دعوت نیستی

    1. به کفشم داپش در ورودی سایت نوشتن از پذیرش کوه خور معذوریم چرا نخونده میای تو عزیزم مرتیکه اراجیف باف🗿

      1. بدبخت الان توی یک بعد دیگه هستم توی بزرگ ترین جشن هستم نمیتونم درست و حسابی جوابت رو بدم داری فشار های آخر عمرت رو میخوری کف شور جهنم چون به جشن دعوت نیستی 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. پس جنسش خیلی خوبه یکم دیگه بزنی فشارت می ره بالا و… جایز نیست بگم

      2. مرتیکه تویی و امسالت که به حقوق بشر زن ها بی احترامی میکنی گمشو با جدو آباد و زیر خاکی هات کف شور جهنم

    1. ای بچه سال ح-ق-ی-ر به من وحی شده که از جنس های من زدی وبا اور دوز شدید به بقیه گیر میدی🗿🗿تو رو بیمولا گردن نمیگیرم فرچه بردار کف جهنم بساب شاید ترک کردی🗿👌

      1
      1
    2. به عزرائیل گفتم قبل ازبین بردنت قرص هات رو عوض کنه پسری ج ن د ه عوضی

  7. دوستان با تلاش های فراوان باید بگم وای عدالت کوشته شود🗿🤝

    1. خواهر همه جا رو تعطیل کردن بجز شما بخاطر تو هم شده میگم تعطیل کنن ولی میگم مدرسه اون کف شور جنم رو تعطیل نکنن🤣😁

        1. جانشینت رو هم الان انتخاب کردیم از الان دیگه جزو لیست های وجود نداشته ایی پس قرص هات رو بخور وسیت نامت رو هم بنویس😁😂

  8. کاربر ( صلح شد تیارا) میدم تو اون دنیا تو رم بشورن ها 🙂

    1. … اضافه نخور من خود خدا نیستم درسته اما دست راستش هستم و از مهم ترین اطرافیانش هستم خدا بجز من به کسی دیگه ای اعتماد نداره هرچی هم بگم انجام میده پس مواظب حرف زدنت باش تا نگفتم ………. بدن میگم نیست و نابودت کنن بچه شهرستان تهران

            1. آهان تو همون دختره ای که اومد آهنگ بی تی اس خوند ؟؟ اون روز جشن بود ؟
              BLOOD SWEET AND TEARS بود فک کنم ؟

      1. 🔴فوری

        |چهارشنبه و پنجشنبه اصفهان تعطیل شد…

        🔹️مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.
        یعنی الکیه؟

  9. محیییییییییییی
    نیستی عشقم ؟/
    چرا قهری ؟ نمیگردی تو سایت . بیا دلمون برات تنگ شده
    داستان بگو 🙂

    4
    2
  10. این داستان تهرانی های عزیز دارن فشار میخورن ولی نامردیه ایشالله شما رو هم تعطیل میکنن استان البرز رو که تعطیل کردن همه ی مشاغل رو بجز دوازدهمی های بدبخت بیچاره که هیچوقت تعطیل نیستن

    8
    1
            1. اره بابا نوشته صفره ممکنه منفی 5 هم بشع ولی گویا مریضن که نمیگن تعطیله

      1. این داستان تهرانی ها منتظرن تعطیل بشن ولی مثل شنبه که منتظر بودن ساعت ۱۰ شب کمیته اظطرار آلودگی هوا تشکیل بشه که نشد و باز هم تا خود ساعت امتحان درس نخوندن به جز تعداد کمی
        و الان هم منتظرن معجزه ای رخ بده که نمیشه متاسفانه

        1
        2
          1. بخدا ضد حال نیستم میگم دوباره مثل شنبه خدایی نکرده الکی الکی امیدوار نشید و بعدش هم فرداش امتحان رو گند بزنید یا تعداد کمی قبول بشن و تعداد زیادی هم امتحان رو بیوفتن خدایی نکرده

    1. هلیا عزیز شما برو توی کانال اطلاع رسانی شهرستان تهران توی شاد اولین خبر تعطیلی توی همونجا اعلام میشه یه نصیحت خواهرانه

        1. مدرسه تون کانال نداره که اینجور چیزا رو بفرسته اگه قبلا فرستاده درباره تعطیلی ها زیر پیام ها اون کانال تک شده بزنی روش میره توی کانال آبی رنگ هم هستش آخر پیام ها تعطیلی هستش
          نه متاسفانه من کانال البرز رو دارم الان نمونش رو برات میفرستم فقط اینجا اون آدرس رو سیاه نشون میده

            1. ما هم همش تو واتساپیم
              معاونامون ایلخانی و حسینی یه سر پیام میزارن اطلاعیه اطلاعیه فردا مد ارس کاملا حضوری است و آزمون بر قرار است یعنی من میخوام بزنم جرشون بدم اونموقع

        2. میخوام نمونش رو هم بزارم ولی اینجا لینک گذاشتن ممنوعه. آدرس کانال رو همون کاری که گفتم رو برو انجام بده

  11. 🔴 منتظر تعطیلی مدارس تهران باشید یه خبرایی به گوشم رسیده…

    منتظر خبر رسمیش هستم هر خبری بشه میزارم…

    ❌ احتمال تعطیلی تهران بالاست …

    امیددد بگیرید
    البته همچنان معلوم نیستا😂

    1. 🚨 #فوری؛ مدارس البرز غیرحضوری و ادارات استان البرز فردا تعطیل شد

      📌 با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. / ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز فردا تعطیل خواهد بود.

      📌 قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد

      ⭕️ امتحانات داخلی لغو و درتاریخ دیگر برگزار خواهد شد.

      📌 مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

      💢 روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس.

      2
      4
  12. خدا وکیلی حق ما ضایع شده البرز اصلاً استان نیست جزو تهران یعنی چی اخه؟!😡

    6
    3
    1. حرف اضافه نزن کف شور جهنم … اضافه نخور بترک از حسودی بدبخت فشاری 😂😂😂🤣🤣🤣

      1
      2
    2. 🚨 #فوری؛ مدارس البرز غیرحضوری و ادارات استان البرز فردا تعطیل شد

      📌 با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. / ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز فردا تعطیل خواهد بود.

      📌 قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

      📌 مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

      💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

      2
      3
  13. طبق گزارشات به دست آمده از نیتزن ها ( با مدیریت طناز و عدالت به جز گاو های دیگه )
    دوستی بین دو دختر کاملا اشتباه است و این نشان میدهد که دکتر طناز و دکتر عدالت کاملا درست میگویند و شکر و گوهر نمیخورند
    با تشکر
    ( البته این فقط شوخی بود ها ، محیو یه بدبخت ناراحت نشید 🙂 فایتینگ )

  14. 🚨 #فوری؛ مدارس #البرز فردا چهارشنبه غیرحضوری و ادارات استان البرز فردا تعطیل شد

    با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. / ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز فردا تعطیل خواهد بود.

    👈 قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

    واقعاااااااا ایوللللللللل😂😂

    3
    3
          1. زده بود تو یه کانال احتمال تعطیلی تهرانم بالاست امیدددد داشته باش ولی درستم بخون یه وقت به فنا نرید😂😂

            1
            1
  15. محی من تا الان همینطور درس میخوندم تو چی فقط بلدی سرت رو توی گوشی کنی نه ؟
    بشین سر جات
    ببینم اصلا کلاس چندمی ؟

    2
    5
    1. محی‌ من واقعا معذرت خواهی کردم اما معلوم نیست این یارو کیه الان اومده به جای من
      تو چطور جرعت کردی خودتو جای من بزاری
      درسته من یکم کرم ریختم به محی و بقیه وای دیگه اندازه تو بیشعور نیستم بیام یکی دیگه بشم
      من همون عدالتم و کرم ریختم

  16. همه جا تعطیل به جز تهران فردا امتحان مطالعات از ۲۰ درس دارم هیچی نخ‌ندم 🥺😔

    5
    1
    1. من خوابام یا ترسناکه یا عجیب غریبه یا معلوم نیست چی به چیه یا اصن خواب نمیبینم

    1. حاجی تو اون یارو نیستی که خودتو جای بقیه میزاشتی اگه اونی که هیچ اگه نیستی که به درک عذر خواهی نکن

  17. بچها میخوام یک چیزی به شما ها بگم من خودم عدالت رو ساختم چون یکمی کرم هستم ولی نمیخواستم به شما ها خیلی تنبل و اینها بگم من فقط این کار رو برا سرگرمی عمل کردم میدونم که از من شاکی هستید ببخشید که من واقعا عذاب وجدان گرفته بودم اول با +++ اسم گفتم چون برام سخت بود که میفهمیدید کار من بود
    ببخشید

    4
    1
  18. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    سلام خوبین؟:) دلم براتون خیلی تنگ شده بود:)

    3
    1
  19. بچه ها ببخشید می خوام یک چیزی رو با شما درمیان بگزارم عدالت اکانت منه برای سرگرمی خودم اونو ساختم او من میگرفتم به خودم پیام میدادم چون برام سخت بوده که به یکی دیگه ی شما تنبل میگفتم حق دارین الان دیگه با من دوست نباشید ولی دیگه من عذاب وجدان گرفتم
    شرمنده

    3
    1
    1. من مطمئن بودممممممم دیدین گفتم حالا هی به من بگید تنبل من گفتم که حس هایی که خیلی دقیق درست اند حتما هماهنگی شده😂😂😂
      اوکی من بخشیدمت😂

  20. اووووو
    چه دعوایی شده
    مگه هرکی از درس خواندن بدش میاد دلش می خواد تعطیل بشه ، خداییش بعدش معلما از تو چشامون در میارن ولی خداییش قبول کنید که تعطیلی مدرسه اونم روز امتحان خیلی لذت بخشه
    ای کاش تعطیل بشه چون من امتحان شیمی دارم 🤦‍♀️

    5
    2
        1. تنبل ها ی البرز مثال … خوش حال شدند
          ببینم امتحانات شما غیر حضوری شد خداروشکر اون وقت همشون الکی ۲۰ می شدند
          خانم سردسته محی جان دیگه نیاز نیست بری به بچه های البرز یاد بدی چجوری تقلب کنند تعطیلند آخه
          فعلا حواست به خودت باشه

  21. سلام سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱
    تهران : در حال حاضر هیچ خبر فوری نیست و امروز در تهران خیلی کم برف آمو ولی احتمالا فردا بارش برف بیشتر از امروز است
    اصفهان : اصفهان بارش برف و باران را ندارد ولی کمی بادش زیاد اگر باد کم یشود آلودگی افزایش پیدا می کند و ممکن است شنبه را تعطیل کننند
    روز خوش

    2
    1
  22. به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید:

    طبق منطق کاربر (طناز) دوستی بین دو دختر مشکل دارد.
    لطفا پرهیز شود.🤣🤣🤣🤣

    بابا ناموسا انقدر اسکلید یا دارید مسخره بازی در میارید؟

  23. کا ملا مشخصه که شما ها اکانت های یه عدالتی چون عدالت خودش گفت دیشب جمعیتمون به ۴ نفر میرسه از کجا میدونست؟

    1. من معمولا حسم درست میگه بعدشم طناز یکی از دوست های من هست و یک بار درباره ی شما بهش گفتم که اول یکم به شما ها حق میداد بعد ۲ ساعت بعد به من پیغام داد که من فردا یک پیامی میدم که ببینم حق با کیه

      1. آقا من فقط اومدم ببینم فردا تعطیله یا نه، عجب حوصله ای دارید، یه ساعت دارید قاتل بروسلی رو پیدا می‌کنید، اصلا انقدر دراماتیک هستید فکر کردم اشتباهی رفتم توی نظرات یک مقاله سیاسی

    2. بچها ولا بسه دیگه اینقدر دعوا نکنید عدالت کاملا حق با تو هست ولی لازم نیست تو کارشون سرک بکشی من هم دوست ندارم که بری ولی خودت رو درست کن

  24. شما ها یک جور طلب کارانه صحبت می کنید که اینگار خیلی کامل هستید آره یه بدبخت خوبه که میره دنبال دخترا خب کاملترین این سایت عدالته چون زحمت کش هست ولی درس خون آفرین عدالت به همین روش ادامه بده

    1
    3
    1. داداش یه بدبخت دختره
      چی میزنی ؟ بعد هم اصت به تو ربطی نداره که داری عر عر میکنی

  25. عدالت گوش کن من هم از بچه ها ی درس نخون بدم میاد بیشتر از همه از یک بدبخت من تمام مدت پیام هاتون رو میخواندم ولی عدالت رو اینقدر اذیت نکنید اون اینقدر که درس میخونه یکم قاطی میکنه ولی خب از دید اون بخواین نگاه کنید یک مشت بچه تنبل یک جا جمع هستند که خواسته هایشان به اون ضربه وارد میکنه

    1. اگه میخواید احترام بذاریم باید احترام ببینیم . الکی خواسته های بیجا نداشته باشید . حالا چقدرم اون یه بدبخت از شما ها خوشش میاد

      2
      1
  26. چرا اینجوری اید شما ؟ ما یکی رو به زور تو سایت نگه میداریم یکی دیگه می‌ره تا میایم اونو نگه داریم یکی دیگه می‌ره اونم سر چییی؟ سر یک مشت مزخزفات یکی دیگه آدم ها قلب دارن اینقدر نشکونید اون قلب بی صاحب رو در ضمن محی و تیارا هم جایی نمیرین شما از اول تو سایت با ما بودید پس باید تا آخرش هم بمونید

  27. سه تا غلط برای انگلیسی خب بهت بگم باهوش یا حتی متوسط منی که نهم هستم همیشه ۲۰ میشم بعد چرا سرت درد میکرد چون ۲۴ ساعته سرت توی گوشیه اگر هم درد بکنه دلیل نمیشه از سوادت چی کم بشه

    1
    4
    1. خیلی معذرت می‌خوام ولی میشه خفه شی دیگه
      خیلی از ماها همیشه نمره هامون بالاس ولی مثل تو عقده ای نیستیم بیایم بگیم
      شما تو بده کارنامه هامو از همون اول برات بفرستم سوسک شی

      4
      1
    2. تو چیکار داری به محی واقعا ؟ اگه همین پشتکار رو تو درس خواندن هم داشتی الان یک دانشمند اضافه داشتیم تو ایران بس کنید دیگه تو درس رو بخون نمره ات رو بگیر شاید یکی دوست داره هنرمند بشه و طراحی از فیزیک براش مهم تر باشه

    3. با اینکه به خودم قول دادم جوابتو ندم ولی داری زیادی کوه خوری میکنی به تو ربطی نداره.. خودت اگ خیلی مثلا باهوشی توی سایت تعطیلی چیکار میکنی واقعا؟

  28. کسایی که به تیارا حرف میزنید
    اصلا منم مدرسه رو دوست دارم باز باشه دوست دارم برم جرعت داری بیا بهم حرف بزن ببینم چه شکری میخوای بخوری
    یکی دوست داره یکی دوست ندارم
    یکی دوست داره آنلاین باشه یکی دوست داره حضوری باشه اینقدر حرف نزنین پس سرتون تو زندگی خودتون باشه اینقدر فوضول و دنبال بهونه برا گیر دادن به آدما نباشین

      1. شما ها یک جور طلب کارانه صحبت می کنید که اینگار خیلی کامل هستید آره یه بدبخت خوبه که میره دنبال دخترا خب کاملترین این سایت عدالته چون زحمت کش هست ولی درس خون آفرین عدالت به همین روش ادامه بده

        2
        3
  29. بیاین الان عدالت و کسایی که به تیارا حرف میزنن و فیک ها رو ایگنور کنیم خودشون میفهمن کسی بهش اهمیت نمیده میرن

    5
    1
      1. اسممو میزارم ایگنور کننده اعظم😔🖐🏻
        ولی همون دختر عموام

        3
        3
    1. بچه ها من هم شما رو درک میکنم که از درس بدتون میاد ولی حق با عدالت هست شاید کمی رک باشه ولی شما هم بیش از حد دارید درس نخون هستید که به خاطر پیام هاش این همه قیافه میگیرید

      1
      3
      1. داداش اصلا ربطی به اون ندارع کی درس خونه کی نه نباید بیاد اینجا به بقیه توهین کنه به اون چه که اینقدر سرش تو زندگی مردمه اه

      2. و کا ملا مشخصه که شما ها اکانت های یه عدالتی چون عدالت خودش گفت دیشب جمعیتمون به ۴ نفر میرسه از کجا میدونست؟

  30. دوستان ببخشید اینو میگم نمی‌خوام جو منفی بدم و درسته که دارم به همه میگم به کامنتای منفی توجه نکنید اما قضیه من فرق داره . من هر کامنتی که میذارم که به طرف روحیه بدم یکی پیدا میشه که همش به من تیکه بندازه که آره تو اینجوری بودی . تو داری تظاهر می‌کنی تو فلانی و این حرفا . و من وقتی می‌خوام بیام تو این سایت گذشته خودمو فراموش کنم یکی همش گذشته و حرفای یک ماه پیش منو به یادم میاره و سر این اذیت میشم و شاید اگه این قضیه ادامه داشته باشه دیگه تو این سایت نیام چون جز قضاوت و تهمت چیزی نصیبم نمیشه :)) درسته که خیلی هاتون مثل یه بدبخت ، محی و آرامش و بقیه شما خیلی بهم لطف داشتید اما ….

      1. آرمیتا اینقدر شکر نخور خودت با خداحافظی خوشحالمون کن برو تیارا جایی نمیره اوکی ؟ نمی‌فهمی میخوای بهت بفهمونم؟

        3
        1
    1. داری میگی گذشتت.. ینی الان همه فراموشش کردن ولی یه مشت ادم عقده ای میان زر میزنن.. لازم نیست بهشون اهمیت بدی وقتی ماها هستیم اوکی؟ حرف اینکه از سایتم میخوای بری نزن کسایی ک باید برن اینان نه تو

      3
      1
  31. یه پیام دارم برای عدالت عزیز… به تو هیچ ربطی نداره کی تنبله کی درس دوس نداره کی امتحانشو بد داده نگا دارم خودمو خیلی کنترل میکنم حرف بیشتری نزنم ولی جنابعالی کوه میخوری درباره بچه های این سایت نظر میدی.. اصن منو محی دوس داریم تنبل باشیم به تو چه اخه؟ فضولی؟چرا همش سرت تو زندگیه بقیس؟ تو ک تنبل نیستی چرا اصن اینجا میای زر میزنی؟

    1. چی میگی تو من هرروز ۵ الی ۶ ساعت درس میخونم بعد من از کسایی که دوست دارند تعطیل بشه که بگیرند بخورند و بخوابند بدم میاد تو هم که اگر محی دختر بود اینطوری سمتش نمیرفتی دیدیش تا حالا خوشگله پسر بشین درستو بخون اینجا جای دختر بازی نیست

      1
      1
      1. با اینکه ارزش جواب دادن نداری ولی یه بدبخت پسر نیست دختره حداقل میخوای بیای حرف اضافیم بزنی قبلش ببین جنسیت طرف چیه برای خودت چرت و پرت نگو

  32. بچه ها من اومدم یه چیزی به کاربر عدالت بگم و برم ببین من سر امتحان زبان کلی درس خوندم اما سر امتحان سرم درد میکرد بد دادم
    بعدشم منظورم از بد داددنم ۳ تا غلط داشتم مگه تو خودت برات پیش نیومده که درس بخونی و بری امتحانت رو بد بدی؟
    بعدشم اصلا من و یه بدبخت میخوایم تنبل باشیم به جایی بر میخوره؟
    شما برو درستو بخون و ما ولش کن میخوایم هر جور باشیم:))))))
    پس ولمون کن اوکی؟

    1. ولش کن دیگه .. تو داری برای کسی که نمیشناسی و تو رو نمی‌شناسه خودتو سرزنش می‌کنی ؟ولش کن دیگه لازم نیست واسه حرف یکی که پشت گوشیه و صد در صد فیکه از جمع ما بری

      1. چقدر حرف میزنی تیارا انگار یادت رفته یه زمانی داشتی میگفتی حتی سیل هم بیاد باید بریم مدرسه

        1
        2
        1. جوگیر بودم عزیز … الانشم میگم مدرسه رو دوست دارم اما دیگه نمی‌خوام سر مدرسه اینکه حضوری باشه یا آنلاین بحث کنم . الان سر یک چیز دیگه ما داریم حرف می‌زنیم لطفا اینقدر گذشته طرف رو که اشتباهاتش هم قبول کرده تو سرش نزنید 😐

        2. ببین آرمیتا عزیز آدما میتونن تغییر کنن اوکی؟ پس دهنتو ببیند دیگه نبینم به تیارا حرف بد برنی

    2. چرا براش توضیح میدی؟ به اون اصن ربطی نداره تو چن تا غلط داری یا امتحانتو بد میدی ولش کن

  33. بچه ها من اومدم یه چیزی به کاربر عدالت بگم و برم ببین من سر امتحان زبان کلی درس خوندم اما سر امتحان سرم درد میکرد بد دادم
    بعدشم منظورم از بد داددنم ۳ تا غلط داشتم مگه تو خودت برات پیش نیومده که درس بخونی و بری امتحانت رو بد بدی؟
    بعدشم اصلا من و یه بدبخت میخوایم تنبل باشیم به جایی بر میخوره؟
    شما برو درستو بخون و ما ولش کن میخوایم هر جور باشیم:))))))

  34. هههههه
    برف بیاد هرچی کاشتیم پنبه میشه شاخص داره می ره بالا بهتره که نیاد چون اگه بیاد شاخص می ره پایین دوباره و تو کل تهران نمیاد بالا شهر میاد😈

    1. کفایت خاتون اره خیلی دارم درمورد تعطیلی حرف میزنن احتمالش هست

      3
      1
    2. اگه برف بیاداحتمالا فقط دبستانی ها تعطیل شه چون فکر نکنم بشینه اگرم بشینه بالا شهر ها میشینه😔

  35. رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس نوبت عصر در ۳ شهرستان استان مرکزی تعطیل شد.
    به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بارش برف که از نیمه‌های شب گذشته در اراک و بسیاری از شهرهای دیگر استان مرکزی آغاز شده سبب سفیدپوش شدن شهرهای استان و در عین سردتر شدن هوا و لغزندگی و یخ‌بندان در این شهرها شده است.

    2
    2
  36. خیلی معذرت می‌خوام اگه کسی این پیامو میخونه ها ولی
    عدالت جان تو گوز کدوم نشیمنگاهی که اینقدر سرت تا نشیمنگاه های دیگرانه؟
    آرتروز گردن نگرفتی ؟
    بسه دیگه گورتو گم کم از این سایت و دست از سر بچه ها بردار
    هیچ کسی از دیدن تو اینجا خوشحال نیست پس با یه خداحافظی خوشحالمون کن

    1. دختر عمو ببخشید از اسم تو استفاده کردم اسمی مد نظرم نبود
      الان میزارم اون یکی دختر عمو اون دختر عمو و پسر عمو
      ببخشید بازم

      1. نه داداش خواهش میکنم مرسی از شعوری که داری و گفتی من نیستی کاش همه مثل تو شعور داشتن 😔💜

  37. محی،بدبخت و همه
    اصلا برام مهم نیست که کی هستید ،چند سالتونه اصلا درس دوست دارید یا نه
    اما نباید بزاریم کاربر(عدالت)
    مارو از این سایت بیرون کنه
    پس برگردید و به حرفاش اهمیت ندید.😉❤

  38. لیست تنبل ها
    ۱- محی
    ۲- بدبخت
    نتیجه : همونطور که گفتم رستوران هم درست کنید

    1. خودت فکر کن ؟؟؟
      اصلا کلاس چندمی ؟؟؟
      مثل محی و بدبخت تنبلی؟؟؟؟؟
      من کلاس نهم هستم فعلا به نظر میاد از تو بزرگترم
      جواب من رو بده

      1. محی،بدبخت و همه
        اصلا برام مهم نیست که کی هستید ،چند سالتونه اصلا درس دوست دارید یا نه
        اما نباید بزاریم کاربر(عدالت)
        مارو از این سایت بیرون کنه
        پس برگردید و به حرفاش اهمیت ندید.😉❤

        1. منم موافقم
          به حرفاش اهمیت ندید
          نباید بزاریم به خاطر یه نفر هممون بریم از سایت بیرون
          اونم به خاطر یه خر

    1. بچه ها اگر درس بدتون میاد درس نخونید چون اینطوری به دردتون نمیخوره تهش میشید یک نقاش بوم پس اگه محصل هستید درس رو دوست داشته باشد تحش از ۳ درس بدتون بیاد شاید بگید چرا من اینقدر جست و جو گر کار های شما هستم چون دارم حرص میخورم برای شما خب بدتون میاد بروید پیش خدمت بشید

      2
      8
        1. میخوای بدونی چرا اینجوری حرف میزنه؟
          چون خودش نمره هاش پایینه بعد همه سرزنشش میکنن میاد اینجا به آدما گیر میده تا خودشو خالی کنه بعد یه چند وقتی بوده سرش درد می‌کرده الان کرده تو نشیمنگاه های همه

          1. البرزی ها چه فرق کرد که تعطیل شدید در هر صورت محی بهتون یاد میداد که چجوری تقلب کنی محی شغل متقلب هست پس خیلی خوب کمک میکنه

            1. تو کی هستی که به اسم من پیام میدی |
              ه قول معروف بیکاره میاد به اسم من پیام میده

      1. آره همون نقاش بوم که میگی اندازه هیکل صد تا امثال تو داره پول در میاره خودت الان چی شدی که داری اینو میگی ؟ من خودمم قبلا طرز فکر تو رو داشتم الان میفهمم همه چی درس نیست . الان اگه نظام آموزشی ما مثل کشور ژاپن و کره بود الان همه دانشمند بودیم

دکمه بازگشت به بالا