ورزشی

نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی جام حذفی + خلاصه بازی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی سپاهان سایپا 21 دی امروز چهارشنبه در جام حذفی به همراه خلاصه بازی مسابقه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی 1401 در جام حذفی

نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی جام حذفی
نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم سایپا را مغلوب کند و به دور بعدی جام حذفی راه یابد.

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف سایپا رفت و به برتری 3 بر صفر رسید.

در این بازی شهریار مغانلو در دقایق 7، 47 و 58 برای سپاهان گلزنی کرد.

به این ترتیب تیم فوتبال سپاهان جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را پیدا کرد.

خلاصه بازی سپاهان و سایپا

شرح بازی سپاهان و سایپا در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان در نخستین بازی خود در چارچوب جام حذفی، سایپای دسته اولی را با سه گل از پیش رو برداشت تا راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

طلایی‌پوشان سپاهان که در این مسابقه با ترکیبی متشکل از بازیکنان کمتر به کار گرفته شده در طول فصل و بازیکنان کلیدی خود پا به میدان گذاشته بود، خیلی زود در نیمه نخست با گل شهریار مغانلو از شاگردان محمود فکری پیش افتاد.

در هفتمین دقیقه مسابقه بود که حرکت الویس کامسوبا و پاس عرضی این بازیکن به دهانه دروازه با حضور به موقع شهریار مغانلو تبدیل به گل شد تا فشار از روی دوش بازیکنان سپاهان برداشته شود.

نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی جام حذفی + خلاصه بازی
نتیجه بازی سپاهان سایپا امروز 21 دی جام حذفی + خلاصه بازی

در ادامه و به دلیل هوای سرد و چمن سر ورزشگاه، بازیکنان دو تیم با احتیاط بیشتری بازی را دنبال می کردند اما با این حال باز هم فرصت‌هایی نصیب سپاهان شد اما اختلاف در نیمه اول همان یک گل باقی ماند.

فکری که به نوعی از بازی دادن به تیم اصلی خود به دلیل قرار داشتن در کورس صعود به لیگ برتر اجتناب کرده بود، بدون تغییر تیمش را برای نیمه دوم به زمین فرستاد.

در این نیمه هم سپاهان خیلی زود به گل رسید و این بار مغانلو با تاثیرگذاری روی ضربه سر محمد قربانی دروازه سایپا را برای دومین بار باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد و خیال مورایس و تیمش از صعود به جمع شانزده تیم پایانی جام حذفی راحت شود.

در ادامه بازی با موقعیت‌سازی‌های طلایی‌پوشان پیش رفت تا اینکه شهریار مغانلو با به ثمر رساندن یک سوپر گل از پشت محوطه جریمه، توپ و تور دروازه سایپا را یکی کند و هت‌تریک خود در این مسابقه را ثبت کند.

بعد از این گل هر دو سرمربی دست به تغییراتی برای تقویت تیم خود و تا حدودی حفظ نفرات کلیدی تیمشان زدند و بعد از آن مسابقه آرام‌تر دنبال شد تا در نهایت سپاهان با همان سه گل شهریار مغانلو، سایپا را شکست داده و راهی دور یک هشتم نهایی جام حذفی شود تا شروعی محکم برای تکرار قهرمانی ده سال پیش خود در این تورنمنت با کرانچار فقید داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا