اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز شنبه 24 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات شنبه 24 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ در استان تهران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دورکاری ادارات استان اصفهان در روز شنبه 24 دی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

شیشه‌فروش بیان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

وضعیت ادارات استان گیلان امروز شنبه 24 دی

 قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیر حضوری برگزار می شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود.

ادارات استان قم امروز شنبه 24 دی دور کار شدند

 بر اساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم کلیه دستگاه های اجرایی قم امروز شنبه دور کار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قم طی اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها به استثنا مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک‌ها در روز شنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

همچنین کلیه دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ می‌باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان و صنعت گران و تولیدکنندگان واصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

ادارات و بانک های استان تهران در امروز شنبه 24 دی تعطیل اعلام شد

اصلاحیه خبر تعطیلی ادارات و بانک‌ها توسط استانداری تهران استانداری تهران:

با توجه به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان، ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل می‌باشند.

همچنین ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیرحضوری فعالیت می‌نمایند تعطیل می‌باشند.

ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند.

همچنین کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل می باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

ادارات زنجان با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان امروز آموزش در مدارس ابتدایی به صورت مجازی است و ساعت کاری ادارات با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

صفی الله کرامتی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های استان به جزء بانک های منتخب و دستگاه های خدماتی و درمانی و امدادی از ساعت ۹.۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

سرما ادارات قزوین را امروز شنبه 24 دی تعطیل کرد

 مدیرکل مدیریت بحران قزوین گفت: تمامی ادارات به غیر از دستگاه های خدمات رسان به همراه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی سطح استان به دلیل تداوم سرما شنبه و یکشنبه  تعطیل است.

محمدرضا علیمی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل ادامه برودت هوا و جلوگیری از افت فشار گاز، کارمندان دستگاه های اجرایی، به غیر از سازمان های خدمات رسان شنبه و یکشنبه   به صورت دورکار خواهند بود و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی سطح استان نیز طی این مدت غیرحضوری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امتحانات مدارس متوسطه به قوت خود باقی می ماند، تصریح کرد: مدارس متوسطه و هنرستان ها در صورتی که امتحانات دانش آموزانشان به پایان رسیده نیز طی این مدت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین، حضور عوامل اجرایی مدارس یاد شده در محل کار خود الزامی نیست.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های مازندران شنبه 24 دی تعطیل شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: امروز شنبه(۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل است.

امید محبی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظر به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم شریف استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران به استانداران حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای بانک ها، نهادهای عمومی، خدماتی و امداد رسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است دستگاه های اجرایی استان موظف هستند در روز موصوف کاهش قابل ملاحظه مصرف را که به تایید شرکت گاز استان خواهد رسید، ثبت کنند.

ادارات و سازمان‌های اداری آذربایجان شرقی روز شنبه 24 دی تعطیل است

 استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه /۲۴ دی/ تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی و کلیه مراکز آموزشی موظفند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های حرارتی خود در این روز اقدام کنند.

همچنین مدارس و مراکز آموزش عالی، امتحان‌های دانش‌آموزان و دانشجویان را به روزهای آتی موکول کنند.

روز پنجشنبه هم ادارات آذربایجان شرقی تعطیل بود.

کلیه ادارات و بانک‌های استان البرز روز شنبه  24 دی تعطیل اعلام شد

کارمندان ادارات استان البرز دورکار شدند

📌 با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴  تمامی کارمندان ادارت استان البرز نیز امروز به صورت دورکار خواهند بود.

ادارات استان اردبیل روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، شکل فعالیت همه دستگاه‌های اداری به جز واحدهای خدمات‌رسان، درمانی و اورژانس را برای روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ کاظم دبیر روز جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت شروع به کار بانک‌ها و مراکز بهداشتی برای شنبه ۲۴ دی ماه ۹ صبح خواهد بود و هدف از دورکاری دستگاه‌های اداری، صرفه جویی در مصرف گاز است.

وی با بیان اینکه باید سیستم‌های گرمایشی ادارات دورکار خاموش یا بر روی حداقل اما تنظیم شود، از مردم استان خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

تعطیلی ادارات استان سمنان در روز شنبه 24 دی

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد تمامی ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان گفت: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به‌جز شعب مرکزی) و به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

تعطیلی ادارات استان خراسان جنوبی در روزهای شنبه 24 دی و یکشنبه 25 دی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در استان خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا عباس زاده ، به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه 25 دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی هستند.

وضعیت تعطیلی ادارات بعضی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان

 معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تداوم سرمای هوا و وزش باد شدید سبب تعطیلی روز شنبه مدارس و ادارات شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز شد.

روح الله سرگزی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی صبح امروز سرعت ورزش باد در منطقه سیستان به بیش‌از ۹۷ کیلومتر بر ساعت و دمای هوا به حدود منفی هشت درجه رسید که بروز این ۲ پدیده در کنار هم سبب اتخاذ این تصمیم شد.

وی ادامه داد: این تصمیم در ستاد بحران زابل و بر اساس نظر فرمانداران منطقه اتخاذ شده است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: البته ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان به منظور رفاه حال شهروندان شامل این مصوبه نمی‌شوند.

تعطیلی ادارات استان خراسان رضوی شنبه 24 دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.

به گزارش ایرنا، جوادخدائی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع شنبه ۲۴ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهاد های عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز روز شنبه دورکار خواهند شد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این تصمیم با توجه به تداوم موج سرما و برای مدیریت مصرف انرژی در سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، پیش از این استانداری خراسان رضوی با هدف کاهش مصرف گاز، فعالیت همه مدارس استان از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه را مجازی اعلام کرد و فعالیت کارکنان ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت دورکاری بودند.

وضعیت تعطیلی‌ادارات خراسان شمالی روز شنبه 24 دی 1401

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: دورکاری کارمندان و تعطیلی مراکز آموزشی در روزهای (۲۴ و ۲۵ دیماه جاری) به‌دلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز در استان تمدید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فعالیت آموزشی غیرحضوری تمامی مدارس استان در روزهای شنبه و یکشنبه  (۲۴ و ۲۵ دیماه جاری) به‌دلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز استان تمدید شد.

فعالیت اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات شهرستان ها و مناطق از روزشنبه به مدت ۲ روز به صورت دور کاری و فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در سطح استان به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫11 دیدگاه ها

  1. فاک من دوازدهمیم باید برم امتحان بدم
    خیلی دِکی هستین اونجام توتون همتونو نابود میکنم

  2. گایز یکی منو روشن کنه
    الان باید امتحان بدیم یا نباید 😐

دکمه بازگشت به بالا