اخبار روز

آیا تعویض پلاک تهران امروز شنبه 24 دی تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تعویض پلاک تهران امروز شنبه 24 دی تعطیل است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا شنبه 24 دی مراکز تعویض پلاک تعطیل است؟

توجه به اعلام تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها در تهران امروز شنبه 24 دی 1401 ، به دلیل برودت و سردی هوا این سوال برای مردم ایجاد شده که آیا مراکز تعویض پلاک هم امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است یا خیر.

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر برای فعالیت این مراکز از امروز هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

نحوه تعویض پلاک چگونه است؟

تعویض پلاک در چند سال گذشته بع صورت حضوری بود و این به نحوی که شما می توانستید به شعب در طی بازه زمانی مشخص مراجعه کنید و درخواست خود را با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت کنید.

اما بعد از شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان کرونا در سرتاسر کشور، تصمیم بر این شد تا شعب تعویض پلاک فرآیند کاری خود را تغییر بدهند و بصورت اینترنتی به مراجعین خود نوبت بدهند که هم تعداد مراجعه کنترل شده تر خواهد بود و هم از همهمه و شلوغی و انتشار ویروس کرونا جلوگیری خواهد شد.

از این رو اگر شما تصمیم به تعویض پلاک، احراز هویت محل سکونت، سند مالکیت المثنی، فک رهن، اصلاح مشخصات، پلاک المثنی و… دارید، باید بصورت اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک نوبت بگیرید و سپس در روز و زمان مشخص شده، به شعب تعویض پلاکی که خودتان مشخص کرده اید، حاضر شوید و درخواست مدنظر را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا