ورزشی

زمان بازی تیم هندبال ایران با اسپانیا در مسابقات جهانی 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی تیم هندبال ایران با اسپانیا در مسابقات جهانی 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق بازی تیم هندبال ایران و اسپانیا

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات جهانی 2023 در مسابقه سوم خود با تیم اسپانیا از ساعت 23:00  روز دوشنبه 26 دی 1401 رو به رو خواهد شد.

تیم ملی هندبال مردان ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم شیلی رفت و به پیروزی رسید.

تيم ملى هندبال ايران در دومين بازى خود در مسابقات قهرمانى جهان برابر مونته نگرو شكست خورد.

ايران كه در مقاطعى از بازى به فاصله يك امتيازى مونته نگرو رسيد، تا ثانيه هاى آخر هم تسليم نشد، اما در نهايت ٣٤ بر ٣١ نتيجه را واگذار كرد تا بعد از برد شيرين برابر شيلى يك شكست نزديك و تلخ را تجربه كند.

اکنون اسپانیا با ۴ امتیاز در رده نخست و مونته‌نگرو و ایران نیز با ۲ امتیاز در رده دوم و سوم گروه A قرار دارند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است.

در دور گروهی این مسابقات ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه با هم دیدار خواهند کرد که در پایان این مرحله سه تیم نخست راهی دور دوم خواهند شد.

ملی پوش هندبال: مقابل تیم‌اسپانیا می‌جنگیم

افشین صادقی در مورد بازی‌ بعدی ایران مقابل اسپانیا گفت: اسپانیا قهرمان جهان و المپیک است. بازیکنان خیلی خوبی دارد که در لیگ های معتبر دنیا بازی می‌کنند.

بازی با این تیم سخت است اما می‌توانیم مقابل آنها بجنگیم. در سال‌های قبل در انتخابی المپیک سوئد و همچنین انتخابی جهانی با آنها بازی کرده‌ایم. تیم بسیار خوبی است. با آنها می‌جنگیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا