اقتصادی

زمان عرضه اولیه اردستان (سیمان اردستان) + مقدار نقدینگی لازم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، زمان عرضه اولیه اردستان عرضه اولیه سهام شرکت سیمان اردستان و مقدار نقدینگی لازم جهت خرید سهم اردستان و همچنین نحوه ثبت را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت و زمان و تاریخ عرضه اولیه اردستان

براساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند؛ در روز چهارشنبه مورخ  28 دی 1401 ، تعداد ۱۷۰۲۵۰۰۰۰ سهم معادل ۱۵ درصد  از سهام شرکت سیمان اردستان به عنوان پانصد و هشتاد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش”سیمان، آهک و گچ”، طبقه “تولید سیمان، آهک و گچ” با کد صنعت «۵۳۹۴» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد معاملاتی” اردستان” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

میزان نقدینگی لازم برای خرید سهم اردستان

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی  ۲۰۰ سهم خواهد بود. دامنه قیمتی مدیریت در ثبت سفارش نیز بین ۸۱۸۰ ریال تا ۱۰۰۰۰ ریال است و قیمت مبنا ۹۰۹۰ ریال تعیین شده است.

حداکثر قیمت هر سهم اردستان ۱۰۰۰ تومان خواهد بود و حداکثر نقدینگی ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد، اما با فرض مشارکت ۲ میلیونی در این عرضه‌اولیه می‌توان انتظار داشت به هر کد حقیقی و حقوقی حدود ۸۵ سهم، معادل ۸۵۰۰۰ هزار تومان سهام اختصاص یابد.

شایان ذکر است سیمان‌اردستان به‌ عنوان پانصد و هشتاد و هشتمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ”سیمان، آهک و گچ”، طبقه “تولید سیمان، آهک و گچ” با کد صنعت «5394»، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد معاملاتی” اردستان” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

اطلاعیه عرضه اولیه اردستان

اطلاعیه عرضه اولیه اردستان
اطلاعیه عرضه اولیه اردستان
اطلاعیه عرضه اولیه اردستان
اطلاعیه عرضه اولیه اردستان

عرضه‌اولیه چیست؟

همان‌طور که قبلا گفتیم زمانی که سهام یک شرکت برای اولین بار در بازار بورس یا فرابورس پذیرفته می‌شود و افراد عادی می‌توانند آن را خرید و فروش کنند، با یک عرضه اولیه مواجه هستیم.

اطلاعیه‌های مربوط به ارائه عرضه اولیه‌ها حداقل دو روز قبل از انجام عرضه اولیه، متناسب با بازاری که در آن پذیرفته شده‌اند (بورس یا فرابورس)، در سایت‌هایtse.ir یا ifb.ir منتشر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا