اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز سه شنبه 27 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات سه شنبه 27 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۶ دی ۱۴۰۱ در استان تهران و ایران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما و برودت هوا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تاخیر در آغاز ساعات کاری ادارات استان سمنان تمدید شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از تمدید تاخیر آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران همزمان با بعدازظهر دوشنبه به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: همه ادارات، ارگان‌ها و سازمانهای دولتی استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه تا روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: به عبارت دیگر به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکتهای دولتی و بانک‌های استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه لغایت پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: افزود: فعالیت مراکز آموزشی بجز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار می‌شود از سوی دیگر فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمانها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه‌های استان است.

حمیدی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی هم میهنان ارجمند را از نعمت گاز فراهم سازند.

تمدید دورکاری ادارات خراسان رضوی امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی دستگاه‎های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به‌جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها استان امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

ادارات خراسان جنوبی امروز سه شنبه 27 دی ماه تعطیل شد

معاون استاندار خراسان جنوبی از تعطیلی دستگاه ها و نهادهای دولتی استان در روز سه شنبه ۲۷ دیماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به ادامه دار بودن و ماندگاری سرما و همچنین به دلیل کاهش شدید فشار گاز در خطوط انتقال استان روز سه شنبه دستگاه های اجرایی استان تعطیل خواهند بود.

وی بیان کرد: این اقدام به منظور تامین گاز مشترکان خانگی انجام می شود.

وی در خصوص فعالیت بانک ها در استان تصریح کرد: شعب منتخب بانکی در شهرستان ها به منظور ارائه خدمات فعال خواهند بود.

عباس زاده ادامه داد: تمامی مراکز غیر دولتی، تجاری و صنفی در صورت استفاده از سوخت جایگزین فعالیت آنها بلامانع است.

به گفته وی فعالیت حضوری مدارس نیز تا پایان هفته جاری تعطیل است و فعالیت ها در شبکه شاد دنبال می شود.

دورکاری ادارات و مدارس خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

 دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید  شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با دستور استاندار خراسان شمالی، کارمندان و کارکنان ادارات استان تا پایان هفته دو کار هستند.
سرمای هوا، افزایش میزان مصرف گاز و دغدغه تامین این سوخت سبب شد تا برای صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع آن در بخش خانگی، دورکاری ها تمدید شود.
سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دورکاری در ادارات استان که تا امروز اعلام شده بود تا پایان هفته تمدید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا