اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز پنجشنبه 29 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات پنجشنبه 29 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۹ دی ۱۴۰۱ در استان تهران و ایران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما و برودت هوا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز 29 دی

ادارات و دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سرما و کولاک شدید، برای صرفه جویی در مصرف گاز در روز پنجشنبه (۲۹ دی ماه) تعطیل هستند.

وضعیت تعطیلی ادارات استان کرمانشاه در امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از تعطیلی همه ادارات و واحدهای آموزشی استان در روزهای پنجشنبه ۲۹ دی و ۶ بهمن ماه خبر داد.

«ناصر حسینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابر مصوبه جلسه کمیته تأمین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور، روزهای پنج شنبه ۲۹ دی و ۶ بهمن تمام دستگاه های اجرایی و واحدهای آموزشی استان به جز واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، تعطیل و ارائه خدمات به ارباب رجوع به صورت دورکاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: نحوه فعالیت دانشگاه ها هم با تصمیم رؤسای دانشگاه های مربوطه، خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، سیستم گرمایشی تمام ادارات و واحدهای آموزشی که در تاریخ‌های مذکور تعطیل هستند، باید بطور کامل خاموش شود و شرکت گاز این موضوع را پایش و در صورت عدم رعایت، مدیر مربوطه را به استانداری معرفی کند.

تمدید تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته

🔹با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای پنجشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

🔹ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی‌خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

دورکاری ادارات و مدارس خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

 دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید  شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با دستور استاندار خراسان شمالی، کارمندان و کارکنان ادارات استان تا پایان هفته دو کار هستند.
سرمای هوا، افزایش میزان مصرف گاز و دغدغه تامین این سوخت سبب شد تا برای صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع آن در بخش خانگی، دورکاری ها تمدید شود.
سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دورکاری در ادارات استان که تا امروز اعلام شده بود تا پایان هفته تمدید شد.

آیا ادارات تهران امروز پنجشنبه 29 دی تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر؛ امروز پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ تمامی ادارات تهران و البرز باز است و به هیچ عنوان به خاطر آلودگی هوا یا بارش برف و باران و سرما و برودت هوا و سردی تعطیل نیست.

بنابراین فعلا تعطیلی ادارات 29 دی 1401 منتفی است.

امروز ادارات تهران و البرز برای آلودگی هوا تعطیل است؟

تعطیلی امروز پنجشنبه 29 دی ۱۴۰۱ شایعه هست و تمامی ارگان ها به فعالیت خودشان طبق ضوابط و شرایط ادامه می دهند.

جواب تمامی سوال های خود درباره تعطیلی احتمالی اداره ها امروز پنجشنبه به خاطر الودگی هوا در این مطلب

شایعه تعطیلی‌تهران امروز پنجشنبه 29 دی

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران امروز پنجشنبه 29 دی 1401 به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده است.


امیدواریم از مطلب تعطیلی ادارات 29 دی استفاده برده باشید. کانال های ما را دنبال نمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا