ورزشی

نتیجه بازی استقلال و سپاهان روز 29 دی + خلاصه بازی در هفته 16

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی استقلال و سپاهان 29 دی + خلاصه بازی سپاهان و استقلال در هفته 16 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی استقلال و سپاهان

نتیجه بازی استقلال‌تهران و سپاهان هفته 16 لیگ برتر

استقلال تهران 1 – سپاهان اصفهان 2

◀️بازی از هفته شانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
📅 پنج شنبه: 29/10/1401 ؛ ساعت: 16:30
🏟 ورزشگاه: نقش جهان اصفهان /  بدون تماشاگر
👕گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: فرهاد مروجی – محمد راهی ؛ داور چهارم: ایمان کهیش / ناظر: علیرضا کهوری

🟨 کارت زرد
سپاهان: شهریار مغانلو(۳۶)- محمد کریمی(۸۶)
استقلال: صالح حردانی(۲۳)- پیمان بابایی(۷۵)- محمد محبی(۷۹)

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (دقیقه ۷۷- مانوئل فرناندز)، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۷۱- محمد قربانی) و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب استقلال:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (دقیقه ۵۴- محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (دقیقه ۸۳- محمدحسین زواری)، امید حامدی‌فر (دقیقه ۵۴- آرش رضاوند)، پیمان بابایی (دقیقه ۷۶- مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (دقیقه ۸۳- سجاد شهباززاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

 شرح گل‌های مسابقه استقلال‌تهران و سپاهان‌اصفهان در هفته 16

⚽️دقیقه ۴۹- سپاهان ۱-۰ استقلال (امیدنورافکن)- سپاهانی‌ها از میانه میدان و نزدیک دایره مرکزی زمین صاحب ضربه آزاد شدند و امید نورافکن برای شلیک آن آماده می‌شد. در نهایت شوت سهمگین این بازیکن با پای چپ و پس از اشتباه مرگبار علیرضا رضایی به گل اول زردپوشان تبدیل شد.

⚽️ دقیقه ۵۹- سپاهان ۱-۱ استقلال (ارسلان مطهری)- زبیر نیک‌نفس از میانه میدان پاس عالی را به پشت دفاع سپاهان ارسال کرد و یامگا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ارسال پاس عرضی برای مطهری باعث شد تا مهاجم استقلال، دروازه خالی از دروازه‌بان حریف را باز کند.

⚽️ دقیقه ۹۰+۵- سپاهان ۲-۱ استقلال (رامین رضاییان)- میلاد زکی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و توپ به مغانلو رسید اما زمانی که قصد داشت بچرخد و ضربه را بزند با خطای یزدانی متوقف شد و روی زمین افتاد و اکرمی نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان نیز با ضربه‌ای دقیقه به سمت چپ گل دوم سپاهان را به ارمغان آورد.

امیدواریم از مطلب خلاصه بازی استقلال و سپاهان در هفته 16 استفاده کرده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا