ورزشی

زمان بازی تیم هندبال ایران با لهستان در مسابقات جهانی 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی تیم هندبال ایران با لهستان در مسابقات جهانی 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق بازی تیم هندبال ایران و لهستان

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات جهانی 2023 در مسابقه ششم ( بازی‌سوم در مرحله اصلی ) خود با تیم لهستان از ساعت 20:30 روز یکشنبه 2 بهمن 1401 رو به رو خواهد شد.

جدول کامل هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به روز شده

ملی‌پوشان هندبال ایران در دور اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان یکشنبه 2 بهمن در سومین‌بازی این مرحله به مصاف تیم هندبال لهستان خواهند رفت.

ملی‌پوشان ایران در اولین و دومین دیدار خود از مرحله گروهی با نتیجه ۲۱ بر ۳۸ مقابل اسلوونی و با حساب ۲۹ بر ۴۱ برابر فرانسه مغلوب شدند. شاگردان وویوویچ باید در سومین دیدار مقابل میزبان به میدان بروند.

لهستان یکی از قدرت‌های هندبال اروپاست که تاکنون ۱۰ بار در قهرمانی اروپا حضور داشته و چهارمی بهترین نتیجه آنها از حضور در این مسابقات بوده است.

لهستان همچنین در ۱۷ دوره مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته است. در مجموع حضورش در این مسابقات به یک مدال نقره و سه برنز رسیده است. آنها در سه دوره المپیک نیز حضور داشته‌اند و یک مدال نقره بهترین نتیجه این تیم در سه تجربه حضورش در المپیک بوده است.

تیم ملی لهستان پیش از دیدار مقابل ایران در دور اصلی این مسابقات مقابل اسپانیا با نتیجه ۲۳ بر ۲۷ شکست خورده و برابر مونته‌نگرو با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ پیروز شده است. لهستانی‌ها با این نتیجه از حضور در یک هستم نهایی حذف شدند. آنها اکنون به دنبال سومین برد مقابل ایران هستند تا بتوانند به رده سوم گروه صعود کنند و به عنوان‌میزبان به نتایج بهتری دست یابند.

به امید موفقیت تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی 2023

برنامه مسابقات امروز یکشنبه 2 بهمن

مونته‌نگرو – اسلوونی ساعت ۱۸:۰۰

کیپ‌ورد – مجارستان ساعت ۱۸:۰۰

ایران – لهستان ساعت ۲۰:۳۰

برزیل – ایسلند ساعت ۲۰:۳۰

سوئد – پرتغال ساعت ۲۳:۰۰

اسپانیا – فرانسه ساعت ۲۳:۰۰

نتایج تیم ملی هندبال ایران در دور گروهی مسابقات قهرمانی مردان جهان

ایران ۲۵ – شیلی ۲۴

ایران ۳۱ – مونته‌نگرو ۳۴

ایران ۲۲ – اسپانیا ۳۵

ایران ۲۱ – اسلوونی ۳۸

ایران ۲۹ – فرانسه ۴۱

منبع: ایسنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا