ورزشی

نتیجه بازی تراکتور و گل گهر روز 1 اول بهمن + خلاصه بازی از هفته 16

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی تراکتور و گل گهر سیرجان 1 بهمن + خلاصه بازی گل گهر و تراکتور در هفته 16 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی تراکتور و گل گهر

نتیجه بازی تراکتور تبریز  و گل‌گهر سیرجان هفته 16 لیگ برتر

تراکتور تبریز 2 – گل گهر سیرجان 2

هفته شانزدهم لیگ برتر، شنبه اول بهمن 1401
ورزشگاه بنیان‌دیزل/ بدون تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، امید افخمی و محمدباقر پورباقر/ ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گستاوو واگنین، محمدرضا عباسی(۷۴- هاشم‌نژاد)، محمد قنبری، رضا اسدی و کاوه رضایی

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب گل‌گهر

محمدحسین منادی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، امیر جعفری(69- علی مصلح)، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی‌نژاد(46- امیر شهیم(76- بهنام برزای)، رضا شکاری و مرتضی تبریزی(۴۶- کیروش استنلی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

🟨 اخطار ها:
تراکتور: هادی محمدی (27) محمد آقاجانپور (62) صفا هادی (82)
گل گهر: علیرضا علیزاده (37)

 شرح گل‌های مسابقه تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان در هفته 16

تراکتور یک – گل‌گهر صفر(دقیقه6- کاوه رضایی): روی ارسال از جناح راست دفاعی گل‌گهر، دفع ناقص مدافع این تیم توپ را پیش روی کاوه رضایی روی خط محوطه قرار داد که شوت سرضرب این بازیکن دور از دستان منادی به گل اول تراکتور تبدیل شد.

گل‌گهر یک – تراکتور یک(دقیقه۳۰- امین قاسمی‌نژاد): پس از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی تبریزی، قاسمی‌نژاد با ضربه‌ای دقیق گل تساوی گل‌گهر را وارد دروازه اخباری کرد.

گل‌گهر دو – تراکتور یک(دقیقه۳۵- رضا شکاری): روی یک ضدحمله پرتعداد از سوی سیرجانی‌ها، رضا شکاری، بازیکن سابق تراکتور با شوتی دقیق و محکم از پشت محوطه جریمه، دومین گل گل‌گهر را به ثمر رساند به مانند بازی دور رفت برابر قرمزهای تبریز گلزنی کرده باشد.

تراکتور دو – گل‌گهر دو(دقیقه۴۰-گل‌بخودی): روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه، هادی محمدی با جایگیری در نقطه کور خط دفاعی گل‌گهر ضربه‌ای را به قصد پاس به بیرون به توپ زد که پس از برخورد با مهران گلزاری وارد دروازه منادی شد.

لحظات حساس بازی تراکتور گل‌گهر

دقیقه 12: محمدرضا اخباری روی شوت خدابنده‌لو به شکلی عجیب توپ را با سینه دفع کرد که ضربه ریباند توسط تبریزی راهی اوت شد.
در دقیقه 15: پاس در عرض محمد خدابنده‌لو به طرزی خطرناک از مقابل دروازه تراکتور به بیرون رفت و تبریزی نتوانست توپ را قطع کند.
در دقیقه 17: شوت والی صفا هادی با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه منادی به بیرون رفت تا اختلاف به دو گل نرسد.
دقیقه ۴۶: رضا اسدی پس از یک رفت و برگشت توپ با منادی تک به تک شد که ضربه چیپ او پس از تعلل زیاد با دخالت مدافع گل‌گهر دفع شد.
در دقیقه ۵۴: محمد قنبری با یک سر توپ در محوطه جریمه توپ را روی پای چپ خود آورد و با یک ضربه محکم قصد باز کردن دروازه گل‌گهر را داشت که منادی با یک واکنش تماشایی توپ را راهی اوت کرد.
دقیقه ۶۷: ارسال عالی آقاجانپور به دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی بازیکنان بلندقامت تراکتور فراهم کرد اما قرمزها از این موقعیت استفاده نکردند.
در  دقیقه ۸۴: شوت سنگین صفا هادی از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی اکبرمنادی راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۸: روی ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه گل‌گهر، شوت محکم آرتا با فوق‌واکنش اخباری دفع شد‌.

حاشیه های بازی گل گهر سیرجان مقابل تراکتور تبریز

  امیر قلعه نویی، سرمربی اسبق تراکتور و فعلی گل‌گهر پیش از شروع بازی  خوش و بش گرمی با پاکو خمز، سرمربی فعلی سرخ‌پوشان تبریز انجام داد.

محسن فروزان امروز برای برای چهارمین بازی متوالی در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار نگرفت تا بازهم محمد حسین اکبر منادی جای او به زمین برود.

کاوه رضایی با به ثمر رساندن اولین گل بازی در دقیقه 5، نخستین گل خود را با پیراهن تراکتور در تبریز به ثمر رساند. البته وی در دور رفت مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای تراکتور گلزنی کرده بود.

باشگاه تراکتور پیش از شروع بازی، از دو پیشکسوت خود به نام های میرمحمد ناظمی و خدایی تجلیل کرد. میرمجید ناظمی مدافع تیم تراکتور در جام تخت جمشید بوده و به تیم ملی کشور جهت حضور در بازی های آسیایی ۱۹۷۴ تهران دعوت شده بود.

پس از اعلام پنالتی به سود گل‌گهر در دقیقه 29، داور علی اکبر ذوالمجیدیان، سرپرست تراکتور را به دلیل اعتراض جریمه کرد.

امین قاسمی نژاد زنتده گل اول گل گهر برابر تراکتور سابقه بازی برای ماشین سازی در زمان مالکیت زنوزی را دارد. رضا شکاری زننده  گل دوم سیرجانی ها هم دو فصل پیراهن تراکتور را بر تن داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا