گوناگون

آیا خبر مهاجرت بهنوش بختیاری به لندن انگلیس صحت دارد؟ + عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا خبر مهاجرت بهنوش بختیاری به لندن انگلیس صحت دارد؟ + عکس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل و علت مهاجرت بهنوش بختیاری به انگلستان چیست؟

بعضی از رسانه‌ها با انتشار عکس ها و تصاویری از مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر فعال سینما و تلویزیون ایران به انگلیس خبردادند.

برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از بهنوش بختیاری بازیگر پرکار سینما و تلویزیون از مهاجرت او به انگلستان خبردادند.

به گزارش باغستان نیوز ، گفته می‌شود بختیاری در لندن به سر می‌برد. با این حال هنوز خبر رسمی از مهاجرت این بازیگر سینما منتشر نشده است.

منتظر اخبار تکمیلی و خبر رسمی از سوی بهنوش بختیاری خواهیم ماند و در ان صورت این پست هم به روزرسانی خواهد شد

بهنوش بختیاری از بازیگران بسیار پر کار سینما و تلویزیون در سال‌های گذشته بوده است و برخلاف چهره‌ها و بازیگران شناخته شده سینما کمتر به انتقاد از شرایط کشور می‌پرداخت.

بهنوش بختیاری همیشه جزو بازیگران پرحاشیه و خبرساز بوده اما اخیرا و پس از تحولات اخیر کشور کاملا سکوت کرده است. صفحه اینستاگرام او بیش از 9 میلیون فالوئر دارد و آخرین پست او مربوط به اوایل مهر است که حاوی تصویر یک صفحه سیاه بدون هیچ توضیحی است.

بیوگرافی بهنوش‌بختیاری

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و بار حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد.

بختیاری برای بازی در فیلم من (۱۳۹۴) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا