اخبار روز

شاخص آلودگی هوا اراک هم اکنون امروز دوشنبه 3 بهمن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره شاخص آلودگی هوا اراک هم اکنون امروز دوشنبه 3 بهمن 1401 به همراه میزان آلودگی هوای اراک ۳ بهمن ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

میزان شاخص آلودگی هوا اراک امروز چقدر است؟

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت ۱۳ امروز به 137 رسید که حاکی از وضعیت ناسالم است و در شازند نیز این شاخص به عدد 139 می باشد.
شاخص آلودگی هوا اراک هم اکنون امروز دوشنبه 3 بهمن
 
رییس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: وضعیت هوای اراک در شرایط خطرناک و شازند در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد.

علیرضا محرابیان  اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ برابر با عدد 137 بود که نشان از ناسالم بودن هوا برای تمام گروه‌های سنی داشت.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محرابیان با اشاره به اینکه شاخص لحظه ای در ساعت ۱۳ در ساوه به عدد 108 و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است.

وی با بیان اینکه اراک امسال ۱۱۸ روز ناسالم را تجربه کرده است گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی آلودگی هوا در سه شهر صنعتی استان مرکزی تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

 آلودگی هوا در شهرهای صنعتی استان باعث شده است که دانش آموزان عموما به صورت غیرحضوری آموزش ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا