اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مدارس اصفهان امروز شنبه 8 بهمن تعطیل است؟ تعطیلی آلودگی هوا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز شنبه 8 بهمن مدارس اصفهان تعطیل است؟ + تعطیلی مدارس‌اصفهان 8 بهمن 1401 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امروز شنبه 8 بهمن مدارس اصفهان تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس اصفهان امروز شنبه 8 بهمن 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

آیا ماسک زدن دانش آموزان جایگزین تعطیلی می شود؟

شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دوران کرونا که باعث شد به سمت تعطیلی مدارس برویم، نگرانی از ابتلای دانش آموزان به بیماری بود. در همان ایام نیز، بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌داد که میزان استفاده از ماسک در بین دانش آموزان، خیلی کم باشد و دانش آموزان مقطع ابتدایی و البته بچه‌های مهدکودک، سهم زیادی از اندک درصد دانش آموزانی داشتند که ماسک می‌زدند.

بنابراین، به نظر می‌رسد حالا که نمی‌توان به خاطر آلودگی هوا و بارش برف، مدارس را تعطیل کرد؛ موضوع استفاده از ماسک برای دانش آموزان، الزامی شود. اگر، مسئولان و مدیران آموزش و پرورش بتوانند تدابیر و راهکاری اتخاذ کنند که دانش‌آموزان ملزم به استفاده از ماسک شوند، می‌توان تا حدودی از نگرانی‌های تنفس هوای آلوده کاست و برای روزهای برفی نیز، برنامه ریزی لازم را صورت داد.

در همین حال، تشویق و ترغیب بچه‌ها به استفاده از ماسک، نه تنها در هوای آلوده؛ بلکه در سایر روزها که هوا آلوده نیست؛ می‌تواند از انتقال بیماری‌های فصل زمستان جلوگیری کند.

بنابراین، به نظر می‌رسد حالا که مسئولان وزارت آموزش و پرورش، اصرار به تشکیل کلاس‌های درس دارند، بایستی برای قوت قلب خانواده‌ها از اینکه نگران سلامت بچه‌های خود نباشند؛ یک برنامه جامع در راستای تشویق به استفاده از ماسک، تهیه و عملیاتی کنند.

در عین حال، هم اندیشی مسئولان آموزش و پرورش با وزارت بهداشت، می‌تواند به موفقیت چنین راهکارهایی کمک کند.

 تعطیلی احتمالی مدارس اصفهان شنبه ۸ بهمن به خاطر آلودگی هوا

خانواده ها پس از شنیدن تعطیلی مدارس‌اصفهان در روزهای اول و دوم بهمن به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز شنبه ۸ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه های‌اصفهان تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در روز شنبه 8 بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به روزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس استان‌اصفهان امروز شنبه 8بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه شنبه 8 بهمن 1401 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی‌مدارس اصفهان روز شنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=16438

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا