ورزشی

آندره فیلیپ مهاجم برزیلی احتمالی پرسپولیس کیست؟ + عکس و فیلم گل ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آندره فیلیپ مهاجم برزیلی احتمالی پرسپولیس کیست؟ + عکس و فیلم گل ها مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی آندره فیلیپ مهاجم برزیلی احتمالی پرسپولیس

آندره فیلیپه ریبیرو د سوزا (زاده 27 سپتامبر 1990) که با نام آندره کلاب نیز شناخته می شود، یک فوتبالیست حرفه ای برزیلی است که در پست مهاجم بازی می کند.

آندره در سال 2009 قراردادی حرفه ای با سانتوس امضا کرد.

در 15 ژوئن 2010، مهاجم میانی 19 ساله اف سی سانتوس را ترک کرد و با مبلغ 8 میلیون یورو به باشگاه اوکراینی اف سی دینامو کیف پیوست.

او اولین بازی خود را برای کیف در بازی اول مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس انجام داد. آندره فیلیپه اولین گل خود را در 27 اکتبر مقابل پی اف سی سواستوپل به ثمر رساند. نتیجه آن بازی 1–2 به نفع اف سی دیناموکیف بود.

وی در 31 ژانویه 2011، آندره با یک قرارداد قرضی شش ماهه با گزینه ای برای انتقال دائمی به بوردو پیوست

در 9 آگوست 2012، آندره به سانتوس بازگشت و پیکس 25 درصد از حقوق خود را با مبلغ 2.25 میلیون یورو، با قرارداد قرضی تا دسامبر 2013 خریداری کرد.

در ژانویه 2013، پس از ده بازی بدون گلزنی و سقوط در ترتیب نوک زدن، آندره به دلیل مشکلات تناسب اندام توسط مدیرش موریسی رامالیو مورد انتقاد قرار گرفت.

او سپس در 24 فوریه دو گل مقابل XV de Piracicaba به ثمر رساند و فشار روی او را کاهش داد.

وی در ژانویه 2016، آندره با مبلغی نامشخص با کورینتیانس قرارداد امضا کرد

در فوریه 2019، او پس از یک قرارداد قرضی با گرمیو از اسپورت رسیفه، قراردادی سه ساله با گرمیو امضا کرد.

در تیم برزیل آندره فیلیپ در 10 اوت 2010 در ورزشگاه نیو میدولندز در یک بازی دوستانه بین‌المللی مقابل ایالات متحده آمریکا برای برزیل اولین بازیز را انجام داد. او تاکنون چهار بازی انجام داده و هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

پیج اینستاگرام آنده فیلیپ: http://www.instagram.com/andreefelipe9/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا