ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس با آلومینیوم در هفته 18 لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران سومین بازی نیم فصل دوم هفته 18 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک

 علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی،‌ وحید امیری، کمال کامیابی نیا، دانیال اسماعیلی فر، امید عالیشاه، محمد عمری، میلاد سرلک، مهدی ترابی و شیخ دیاباته

ترکیب پرسپولیس در برابر آلومینیوم
ترکیب پرسپولیس در برابر آلومینیوم

ترکیب آلومینیوم مقابل پرسپولیس مشخص شد

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل زاپاتا، مهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهان‌کهن، میلاد فخرالدینی و احسان حسینی

سعید صادقی تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس خود را آماده می‌کند تا روز چهارشنبه هفته جاری، در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا پرسپولیس می تواند تیم آلومینیوم اراک را شکست بدهد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کند؟

 

آیا سیامک نعمتی و پریرا به بازی آلومینیوم اراک می رسند؟

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در مورد شرایط سیامک نعمتی که حاضر به جدایی از پرسپولیس نشده است نیز گفت: نعمتی قرار است به باشگاه می‌آید تا صحبت کنیم.

اصلا او به محل تمرین نرفت که سرمربی بخواهد جلوگیری کند. او بازیکن خوبی است و بحث مبلغ و این مسائل خصوصی بین بازیکن و باشگاه است.

با هم‌فکری و البته تصمیم یحیی گل‌محمدی(سرمربی تیم)، به راهکاری برسیم. او سرمایه باشگاه است و باید شان باشگاه خودمان را حفظ کنیم.

محمدی درباره زمان ورود مهاجم جدید برزیلی سرخپوشان به ایران، توضیح داد: بعد از تایید کادر فنی، دو هفته‌ای می‌شود که با او مذاکره می‌کنیم و در نهایت تفاهم‌نامه هم امضا شد. امروز کارهای روادید را انجام دادیم اما هنوز بلیت تهیه نشده است. پریرا انتخاب اول گل‌محمدی بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=16834

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا