اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس آذربایجان شرقی امروز سه شنبه 11 بهمن تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز سه شنبه 11 بهمن مدارس آذربایجان شرقی و تبریز تعطیل است؟ + تعطیلی کدام مدارس‌ آذربایجان شرقی و تبریز ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی در نوبت عصر امروز

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی در شیفت بعدازظهر سه شنبه 11 بهمن ماه 1401

فعالیت مدارس گوگان

🔻 با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه گوگان، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت بعد_از_ظهر به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

فعالیت مدارس آذرشهر

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه آذرشهر، فعالیت آموزشی مدارس این منطقه در شیفت بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی به صورت غیرحضوری از طریق شبکه شاد خواهد بود.

فعالیت مدارس ورزقان در شیفت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

🔻 با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و شهری در شیفت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به شکل غیر حضوری بوده و آموزش به صورت مجازی در شبکه آموزشی شاد پیگیری خواهند شد.

فعالیت مدارس مرند در شیفت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

🔻 با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان مرندفعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ غیر حضوری بوده و آموزش به صورت مجازی در شبکه آموزشی شاد پیگیری خواهند شد.

———————————————————————

📢اطلاعیه فعالیت مدارس مراغه

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا در منطقه مراغه، مدارس این منطقه، سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی_مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

در مدارس شهری شیفت صبح نیز، پیش‌دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مقطع ابتدایی و مدارس استثنائی غیرحضوری خواهد بود.

اطلاعیه تکمیلی فعالیت مدارس شهرستان  شبستر

▫با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق شبستر، صوفیان و تسوج مدارس این مناطق در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

اطلاعیه تکمیلی فعالیت مدارس روستایی  خواجه

▫با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خواجه مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

اطلاعیه فعالیت مدارس هریس

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه هریس، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

📢 اطلاعیه تکمیلی فعالیت مدارس  ورزقان

▫با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع ابتدایی مدارس شهری در شیفت صبح به شکل غیر حضوری بوده و فعالیت دیگر مقاطع تحصیلی با یکساعت تاخیر آغاز می شود.

🔻بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

طلاعیه فعالیت مدارس منطقه خاروانا

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه خاروانا، فعالیت آموزشی مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس عجب‌شیر

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی روستاهای بخش قلعه چای و قوری چای عجب شیر، مدارس روستاهای قوزلوجه، آلمالو ، یایچی و هرگلان و مسیر روستاهای قوری چای شامل دیزج، چنار و حوری سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به شکل غیر حضوری و از طریق شاد پیگیری خواهد شد.

اطلاعیه تکمیلی فعالیت مدارس  ورزقان

▫با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع ابتدایی مدارس شهری در شیفت صبح به شکل غیر حضوری بوده و فعالیت دیگر مقاطع تحصیلی با یکساعت تاخیر آغاز می شود.

🔻بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس تیکمه_داش

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تیکمه_داش، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیرحضوری است.

📢اطلاعیه فعالیت مدارس سراب

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه سراب، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می شود.

📢 اطلاعیه فعالیت مدارس  مهربان

▫با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مهربان، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می شود.

 

📢اطلاعیه فعالیت مدارس کلیبر

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

📢اطلاعیه فعالیت مدارس چاراویماق

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

🔻بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫6 دیدگاه ها

    1. اطلاعیه فعالیت مدارس #هریس

      🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #هریس، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

دکمه بازگشت به بالا