اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا چهارشنبه ۱۲ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعطیلی لواسانات و رودبارقصران برای روز چهارشنبه 12 بهمن

 طی برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شمیرانات، ادارات لواسانات و رودبارقصران به علت برودت هوا برای فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل شد، کلاس درس مدارس به صورت غیرحضوری دایر است.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شمیرانات، با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی، محسن مبارکی معاون سیاسی و انتظامی، محمدعلی خشنودی بخشدار رودبار قصران، محمدرضا علی‌اکبری سرپرست بخشداری لواسانات و جمعی از مسئولان اجرایی و انتظامی منطقه و در پی استمرار بارش برف طی ۴۸ ساعت اخیر، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی در دهیاری زایگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش و طی این جلسه ضمن بررسی وضعیت جاده‌های مواصلاتی و اقدامات دستگاه‌ها در راستای تسهیل تردد شهروندان و پیشگیری از خطرات احتمالی، تعطیلی تمامی ادارات بخش‌های لواسانات و رودبار قصران به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی، و ادارات کشیک در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به تصویب رسید، همچنین آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران غیرحضوری شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان کردستان امروز چهارشنبه 12 بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر مدارس برخی از شهرستان‌های استان امروز(چهارشنبه) در هر دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

هاشم ناظمی جلال سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل بارش برف مدارس هفت شهر استان روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس این تصمیم مدارس شهری و روستایی شهرستان‌های سقز و دیواندره در تمام مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و اموزش‌ها از طریق شبکه مجازی شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه دادڟ: همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستایی در شهرستان‌های قروه و بیجار در هر دو نوبت غیرحضوری است،ضمن اینکه مقطع پیش دبستان و ابتدایی شهری نیز در این دو شهرستان تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان نیز تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در هر دو نوبت صبح و عصرتعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری انجام می‌شود.

استان کردستان ۳۰۰هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰واحد آموزشی تحصیل می کنند.

وضعیت مدارس استان لرستان امروز چهارشنبه 12 بهمن

ستاد مدیریت بحران لرستان شرایط فعالیت مدارس این استان برای امروز چهارشنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس چهار شهر استان را برای امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به شرح زیر تعطیل است.

شهرستان الیگودرز: همه مقاطع تحصیلی همه بخش‌ها جز بخش مرکزی در نوبت صبح تعطیل و آموزش بر بستر شبکه شاد انجام خواهد گرفت.

شهرستان بروجرد: همه مقاطع تحصیلی روستاها و پیش دبستانی شهر بروجرد در نوبت صبح تعطیل می‌باشد و آموزش مجازی است.

شهرستان دلفان: همه مقاطع در روستاها و پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل و آموزش مجازی است.

شهرستان خرم آباد: مدارس دهستان «گریت»، دهستان «کشور»، روستای «خان آباد»، روستای «چشم دره» و «چشم پریان» هم همه مقاطع نوبت صبح تعطیل است و آموزش مجازی است.

فعالیت سایر مدارس شهرهای استان به روال عادی است.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان اصفهان

تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان به علت بارش برف در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه

🔹«سلمانی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: به علت بارش شدید برف، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین‌میاندشت و سمیرم در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

🔹مورد انتظار است مدیران محترم مدارس بر برگزاری منظم کلاس‌ها و آموزش غیرحضوری در این مناطق، نظارت لازم را داشته باشند.

وضعیت تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری

مدارس شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری در تمامی مقاطع امروز ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل بوده و فعالیت خود را به صورت غیرحضوری در شبکه شاد ادامه خواهند داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر روز چهار شنبه ۱۲ بهمن ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود.

وضعیت مدارس دماوند و رودهن برای امروز چهارشنبه 12 بهمن

اطلاعیه

#آموزش_غیرحضوری

#دماوند
#رودهن

با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس دماوند و رودهن در نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

وضعیت مدارس فیروزکوه برای امروز چهارشنبه 12 بهمن

اطلاعیه

#آموزش_غیرحضوری

#فیروزکوه

با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

مدارس سلماس به دلیل زمین لرزه تاپایان هفته غیرحضوری شد

 آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، مدارس شهرستان خوی و سلماس از روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه تا پایان هفته جاری تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد، به سبب وقوع زمین لرزه تعطیلی مدارس خوی و سلماس در پی پس لرزه های ناشی از زلزلهخوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس شهرستان های خوی و سلماس در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

کلاس های درس در شهرستان سلماس بصورت غیرحضوری و در سامانه شاد برگزار خواهد شد.

 به دلیل تداوم زمین لرزه مدارس خوی تا پایان هفته جاری تعطیل شد

🔹 روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دو شنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

 

 چرا باید تعطیلی مدارس تعطیل شود؟

 شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه مدرسه قلب تپنده جامعه است و نباید با دلایل متعدد آن را از حرکت بازداشت، از تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام خواست تا «تعطیلی مدارس را تعطیل کنند».

در متن این اطلاعیه آمده است: مدرسه قلب تپنده جامعه است و نباید با دلایل و بهانه های متعدد آن را از حرکت بازداشت. بسیاری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی از این نقطه آغاز می شود و غیر قابل جبران خواهد بود. هنوز خسارت سنگین و چند ساله تعطیلی مدارس به بهانه شیوع بیماری کرونا جبران نشده و هیچیک از بانیان آن تعطیلی‌های بی رویه استدلالات متقنی را ارئه نکرده اند. متاسفانه در سال جاری نیز به دلایل ناکافی آسان ترین راه برای حل معضل سرما یا آلودگی هوا تعطیلی مدارس پیشنهاد می‌شود. آیا راه حل دیگری وجود ندارد؟.

وزیر آموزش و پرورش: اختیار تعطیلی مدارس را به ما بدهید!

در روزهای گذشته نیز یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش با استناد به این گزارش گفته بود: بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشورها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص 300 دارند اما مدارس تعطیل نمی‌شود اما در ایران بارش برف و آلودگی با شاخص 150 مدارس را تعطیل می‌کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17164

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫448 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا