اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا امروز چهارشنبه 12 بهمن مدارس همدان تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز چهارشنبه 12 بهمن مدارس همدان تعطیل است؟ + تعطیلی مدارس‌همدان ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امروز چهارشنبه 12 بهمن مدارس استان همدان تعطیل است؟

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در اسدآباد، گل تپه، درگزین، قهاوند و ملایر و تمامی مقاطع تحصیلی در سردرود، جوکار و رزن امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ در نوبت “بعدازظهر” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

لازم به ذکر است؛ مدارس سایر نقاط استان به صورت حضوری هستند.

#اطلاعیه_تکمیلی
به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول در اسدآباد، کبودراهنگ ،تویسرکان، بهار و لالجین تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی۱و۲ همدان،ملایر، نهاوند، رزن، درگزین، فامنین، جوکار، سامن، خزل، سردرود، قهاوند، گل تپه و قلقلرود امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ در نوبت “صبح” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

* مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ تعطیل می باشد.

* آیین نمادین زنگ انقلاب بصورت مستقیم از صداوسیمای مرکز همدان و همچنین کانال آموزش و پرورش استان همدان در شبکه شاد پخش خواهد شد.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. مدارس همدان تعطیل شد

    🔹به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در اسدآباد و کبودرآهنگ، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول در تویسرکان، بهار، لالجین و قلقلرود و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی۱و۲ همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین، فامنین، جوکار، سامن، خزل، سردرود، قهاوند و گل تپه فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ در نوبت “صبح” تعطیل شد.

  2. نه به اوندفعه که هوا تا نصفه روز آفتابی بود و تعطیل کردین.
    نه به الان
    چون صرفا فردا۱۲بهمن هستش و از لحاظ سیاسی حائز اهمیته قرار نیست بچه هامون مریض بشن.

    1
    1
دکمه بازگشت به بالا